افغانستان-دوستان-زیادی-در-سطح-جهان-دارد

مشاور امنیت ملی در دیدار با سفیران کشور های منطقه و حوزه خلیج گفت: افغانستان خیلی خوشبخت است که با وجود مشکلات گوناگون، دوستان و متحدانی در جهان دارد که در وقت و زمان های مختلف همکار بوده اند.

به گزارش افغان نیوز: داکتر حمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان پس از چاشت روز دوشنبه با سفیران کشورهای منطقه و حوزه خلیج در قصر دلکشا دیدار کرد.

در این نشست که به دعوت دفتر شورای امنیت ملی برگزار شده بود، سفیران کشورهای منطقه و حوزه خلیج بر همکاری های دوامدار شان با افغانستان تأکید ورزیدند.

حمدالله محب، مشارو امنیت ملی کشور از حمایت و همکاری های آنان ابرازامتنان نموده گفت که روابط با سفرا و نماینده گان تمام کشورها مانند گذشته دوستانه خواهد بود و در کل در پالیسی آنان تغییری رونما نخواهدشد.

 وی خطاب به سفرا گفت؛ افغانستان خیلی خوشبخت است که با وجود مشکلات گوناگون، کشورهای دوست و متحد زیادی در سطح منطقه و جهان دارد که در وقت و زمان های مختلف با افغانستان همکاری نموده اند.

قابل ذکر است که در این نشست نماینده سازمان همکاری های کشورهای اسلامی، سفرای کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، چین، ترکیه، روسیه، ایران، مصر، ازبکستان و قرغزستان و به عوض سفیران هند و امارات متحده عربی شارژدفیران این دو کشور شرکت کرده بودند.

افغانستان دوستان زیادی در سطح جهان دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد