امارت-اسلامی-هیچ-تهدیدی-برای-مردم-و-جهان-نیست

وزیر داخله امارت اسلامی طالبان، اعلام کرد که پس از بیست سال اشغال، حالا یک امنیت سراسری و صلح در افعانستان به وجود آمده و بر اساس عفو عمومی، هیچ تهدیدی متوجه کسی نیست.

به گزارش افغان نیوز؛ سراج الدین حقانی، وزیر امور داخله طالبان، امروز شنبه(۱۴، حوت) در مراسم سیزدهمین دور فراغت محصلان از اکادمی پولیس کابل، از کسانی که افغانستان را ترک کرده‌اند خواست به کشور برگردند. 

وزیر داخله امارت طالبان افزود که بر اساس عفو عمومی هیچ تهدیدی متوجه آنان نخواهد بود.

حقانی همچنان اطمینان داد که امارت اسلامی به هیچ کشوری تهدید نیست و از خاک افغانستان در برابر هیچ کشوری تهدید متوجه نخواهد بود.

وی خطاب به تازه فارغان گفت که براساس فرمان عفو عمومی باید با مردم رفتار مسلکی و خوب داشته باشید.

سراج الدین حقانی در پیوند به حق کار زنان گفت که امروز شماری از زنان از اکادمی پولیس فارغ شده‌اند و آنان به وظیفه گماشته خواهند شد.

حقانی، گفت: دنیا باید قضاوت کند، بسیاری از سفارتخانه‌ها در افعانستان باز است، آیا در برابر آن‌ها کدام برخورد نادرست صورت گرفته است؟ چرا جهان از افعانستان انتقاد می‌کند که در این‌جا حقوق بشر نقض می‌شود؟

وزیر داخله طالبان افزود که پس از بیست سال اشغال، حالا یک امنیت سراسری و صلح در افعانستان به وجود آمده و تلاشی خانه به خانه در کابل و ولایت‌ها نیز به خاطر تامین امنیت بهتر مردم‌ روی دست گرفته شده است.

آقای حقانی که برای نخستین‌بار در ملأ عام بدون روپوشی رسانه‌ای ظاهر شده، از چهره‌های قدرتمند حکومت طالبان کنونی و رییس شبکه حقانی است.

پولیس فدرال امریکا جایزه‌ای را که قبلاً برای حقانی اعلام کرده بود، دو برابر کرده و به ۱۰ میلیون دالر افزایش داده است.

امارت اسلامی هیچ تهدیدی برای مردم و جهان نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد