امنیت-بزرگترین-مشکل-حکومت-وحدت-ملی-است

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در دیدار با عضو کمیته خدمات قوای مسلح مجلس سنای آمریکا امنیت را بزرگترین مشکل حکومت وحدت ملی در افغانستان دانسته است.

به گزارش افغان خبر: دوکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور افغانستان روز سه شبنه در قصر سپیدار با سناتور جک رید عضور کمیته خدمات نیروهای مسلح مجلس سنای امریکا در حالیکه آقای مکینلی سفیر ایالات متحده برای افغانستان وی را همرای میکرد دیدار و گفتگو نمود.

رئیس اجرائیه کشور در این نشست از حمایتهای همیشگی سناتور جک رید و مجلس سنای امریکا از افغانستان سپاسگزاری کرد.

رئیس اجرائیه کشور در صحبتهای خویش تصویر روشنی از تحولات نظامی-سیاسی افغانستان ارائه نموده و براصل همکاری مشترک٬ به ویژه در بخش تجهیز و تقویت قوای نظامی کشور از سوی ایالات متحده٬ تاکید کرد.

رئیس اجرائیه کشور در ادامه صحبتهای خویش گفت: طالبان و حامیان آنان میخواستند در این فصل جنگی مناطقی را در افغانستان به دست آورند و به این نیت جنگهای وسیع و گسترده ای را در ولایات مختلف افغانستان راه انداختند. وی افزود که نیروهای امنیتی افغان با تلاش و پشت کار تمام نقشه های مخالفان مسلح از بین برده و نگذاشتند که طالبان به هدف شان برسند.

رئیس اجرائیه کشور امنیت را از عمده ترین دشواریهای حکومت دانست و براصل حمایت بین المللی از افغانستان و مبارزه با تروریسم تاکید نمود.

آقای جک رید با استقبال از پیشرفتها و دستآوردهای سالیان اخیر در افغانستان بر اصل همکاری و تفاهم در حکومت وحدت ملی تاکید کرد و از ادامه حمایت و همکاری سنای ایالات متحده از قوای مسلح افغانستان و مبارزه با تهدیدات مشترک اطمئنان داد.

آقای جک رید از قهرمانی‌ها و دستاوردهای قوای مسلح افغانستان تقدیر نمود و به قربانیان قوای مسلح کشور ادای احترام کرد.

امنیت بزرگترین مشکل حکومت وحدت ملی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد