انتخابات-آینده-در-خطر-مداخله-جریان-های-سیاسی-قرار-دارد

رحمت الله نبیل، رئیس پیشین امنیت ملی گفته که شماری از جریان های سیاسی در تلاش هستند تا زمینه مداخله در انتخابات آینده را فراهم نمایند.

به گزارش افغان نیوز: رحمت الله نبیل در صفحه فیسبوک خویش خطاب کمیسیون مستقل انتخابات گفته که باید برای برگزاری انتخابات شفاف در کشور تلاش نماید.

رئیس سابق امنیت ملی در پیامی به کمیسیون انتخابات هشدار داد که تجربه گذشته تکرار نشود، موانعی که برگزاری انتخابات شفاف و مورد اعتماد مردم را تهدید می‌کند نیز باید برداشته شوند.

رئیس سابق امنیت ملی در فیسبوک خود از کمیسیون انتخابات خواسته تا به منظور جلوگیری از تکرار تجربه تلخ گذشته و عدم تشدید بحران برای برگزاری انتخابات شفاف تلاش کند.

وی تاکید کرد که راه رسیدن به صلح و ثبات پایدار در افغانستان از طریق ثبات سیاسی میسر می‌شود و ثبات سیاسی نیز مستلزم اعتماد تعهد ملی و برگزاری انتخابات شفاف است.

رحمت الله نبیل هشدار داد که اختلاف و تقابل مقامات افغان راه مداخله برخی از جریان‌ها و گروه‌های سیاسی و کشورهای مغرض در افغانستان را باز کرده است.

وی اظهار داشت که  ماهیت انتخابات گذشته بر مقامات افغان و جامعه مدنی نیز آشکار است و پیامدهای آن بر عرصه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی به وضوح قابل مشاهده است.

در روز های اخیر رحمت الله نبیل یکی از منتقدین اصلی حکومت وحدت ملی می باشد و در بخش های مختلف کارکرد های حکومت را به باد انتقاد میگیرد.

انتخابات آینده در خطر مداخله جریان های سیاسی قرار دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد