انتخابات-باید-در-زمان-تعیین-شده-برگزار-گردد

رییس مجلس نمایندگان در مراسم افتتاح اجلاس سالانه تقنینی دورۀ شانزدهم شورای ملی گفت که زمان کار نمایندگان در این شورا ختم شده است و مردم خواهان برگزاری انتخابات ولسی جرگه و شوراهای ولسوالی ها می باشند. خواست ما این است که این انتخابات باید در زمان تعیین شده برگزار گردد.

به گزارش افغان نیوز: عبدالروف ابراهیمی، رییس مجلس نمایندگان، امروز چهار شنبه( 16 حوت) در مراسم افتتاح اجلاس سالانه تقنینی دوره شانزدهم شورای ملی گفت؛ زمان کار نمایندگان در شورای ملی بیشتر از وقت تعیین شده، طول کشیده  است و مردم خواهان برگزاری انتخابات ولسی جرگه و شوراهای ولسوالی ها می باشند. خواست ما این است که این انتخابات باید در زمان تعیین شده برگزار گردد.

وی افزود: ادامه جنگ و ناامنی در کشور یکی از چالش های بزرگ فرا راه زندگی مردم و انکشاف بنیادی کشور می باشد که متأسفانه این چالش ها هر سال پیچیده تر می شود.

ابراهیمی افزود؛ باتوجه به برنامه های نظامی که اخیرا روی دست گرفته شده، چشم امید مارا باز نگهداشته است، انتظار ما از ریس جمهور غنی این است که به این معضله انسانی پایان داده شود و زمینه زندگی عادی برای مردم و انکشاف کشور فراهم گردد.

ابراهیمی گفت، در کنفرانسی که اخیرا در کابل برگزار گردید، رییس جمهور غنی در مورد دست یافتن به صلح و مصالحه با گروه طالبان تاکید کرد که از نظر ما بهترین گزینه برای آوردن صلح پایدار در کشور محسوب می شود.

او همچنان گفت: امیدوار است این روند زود تر تعقیب گردد تا صلح و امنیت پایدار در سراسری کشور بوجود آمده و به فاجعه انسانی نکته پایان گذاشته شود.

 وی افزود: شورای ملی از هر اقدام دولت که به نفع کشور باشد حمایت می کنند.

ابراهیمی خطاب به رییس جمهور غنی گفت: مردم علاوه بر گسترش حضوری مخالیفین مسلح دولت و گروه های مختلف تروریستی، از وضعیت سیاسی و اداری  که ناشی از عدم حکومتداری خوب است نیز نگرانند.

انتخابات باید در زمان تعیین شده برگزار گردد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد