انتخابات-غزنی-در-ماه-میزان-سال-برگزار-می‌شود

کمیسیون مستقل انتخابات اعلام نموده که انتخابات پارلمانی، شورای ولایتی و ولسوالی‌های ولایت غزنی در ماه میزان سال ۱۴۰۰ برگزار می‌گردد.

به گزارش افغان نیوز: حوا علم نورستانی، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات امروز شنبه( 29، قوس ) طی یک نشست خبری در کابل اظهارداشت که براساس فیصله نهایی این کمیسیون، قرار است انتخابات های پارلمانی، شورای ولایتی، ولسوالی ها و تعداد از شاروالی های ولایت غزنی در ماه میزان 1400 برگزار شود.

خانم نورستانی گفت که کمیسیون تمام آمادگی های تخنیکی و عملیاتی شان را برای برگزاری انتخابات ولایت غزنی در ماه میزان 1400 خورشیدی گرفته است.

وی افزود: ارزیابی های مجدد مراکز رای‌دهی، اصلاح فهرست رای دهندگان، ثبت نام رای دهندگان از مهم ترین موضوعات است که قبل از برنامه های عملیاتی انتخابات ذکر شده، اجرا خواهد شد. بنابراین، از حکومت می‌خواهیم که با تامین امنیت و بودجه، زمینه برگزاری انتخابات را مهیا کند.

رئیس کمیسیون مستقل انتخابات در اخیر اظهارداشت که سند پروژه حمایت از انتخابات با دفتر ملل متحد و ( undp ) امضاء شده و حکومت مکلف است که زمینه برگزاری انتخابات ولایت غزنی، امکانات فراهم کند.

این درحالی است که انتخابات پارلمانی و شورای ولایتی غزنی به دلیل مشکلات امنیتی در سال‌ گذشته برگزار نشد، اما اکنون کمیسیون مستقل انتخابات می‌گوید که انتخابات در ماه میزان سال 1400 خورشیدی برگزار می‌شود.

انتخابات غزنی در ماه میزان سال 1400 برگزار می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد