انتخابات-ولایت-بلخ-در-فضای-امن-برگزار-می-شود

مسوولان امنیتی طی نشستی در ولایت بلخ از مردم خواستند تا به منظور تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری با نیروهای امنیتی و دفاعی کشور همکاری نمایند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله که امروز یک شنبه(31، سنبله) منتشر شده، آمده است که روزگذشته نشستی به هدف تطبیق طرح تامین امنیت پروسه انتخابات، با اشتراک رهبری فرماندهی پولیس و مقامات محلی ولایت بلخ در تالار این ولایت برگزار شد.

دراین نشست، قوماندان امنیه ولایت بلخ، معاون مقام این ولایت، قوماندان قول اردوی ۲۰۹ شاهین، رئیس امنیت ملی، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات ولایت بلخ و مشاورین بین المللی، اشتراک داشتند.

مسئولین امنیتی در این نشست از تأمین امنیت پروسه انتخابات خبر داده و اطمینان دادند که بخاطر تأمین امنیت این پروسه ملی، از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نورزیده و فضای مصئون رأی‌دهی را برای مردم مساعد می‌سازند.

مسئولین امنیتی در ولایت بلخ همچنان همکاری مردم با نیروهای امنیتی و دفاعی را شرط کلیدی موفقیت این نیروها در تأمین امنیت پروسه انتخابات دانسته و یکبار دیگر از مردم شریف ولایت بلخ خواستند تا با نیروهای امنیتی و دفاعی و به ویژه نیروهای پولیس بلخ همکاری نمایند.

این درحالی است که روز گذشته، وزارت خارجه امریکا ضمن تاکید بر انتخابات آزاد و عادلانه تصریح نمود که طالبان نباید با ایجاد مزاحمت و خشونت، از رفتن مردم به مراکز رای دهی جلوگیری کنند و بگذارند مردم به پای صندوق های رای بروند.

انتخابات ولایت بلخ در فضای امن برگزار می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد