انتقاد-از-تناقض-گویی-رییس-جمهور-غنی

برخی از نمایندگان مجلس در واکنش به اظهارات رییس جمهور مبنی براینکه احزاب سیاسی نمایندگان مردم نیستند، می گویند که اشرف غنی تا دیروز رهبران جهادی را علیه جنبش روشنائی تحریک می کرد و احزاب سیاسی را نماینده مردم عنوان نموده بود اما امروز حرفش را رد می کند.

به گزارش افغان نیوز: احمد بهزاد، نماینده مردم هرات در پارلمان، امروز شنبه(30، سرطان) گفت که با گذشت هر روز حق طلبی مردم از سوی حکومت تنگ تر می شود و ما در آستانه فاجعه دوم اسد و یک برنامه از قبل تنظیم شده از سوی حکومت قرار داریم که ده ها جوان کشته و زخمی شده اند.

آقای بهزاد تاکید داشت؛ اشرف غنی درحالی احزاب را قبول ندارد که از رای مردم و احزاب سیاسی استفاده کرده و به قدرت رسیده است.

وی افزود؛ آن روزی که مردم در جنبش روشنایی عدالت میخواستند، حکومت رهبران جهادی را علیه جنبش قرار داد و گفت که احزاب نمایندگان مردم هستند اما امروز احزاب سیاسی را بعنوان نماینده مردم قبول ندارد.

بهزاد تصریح کرد؛ حکومت در آنروز گفته بود که جنبش روشنایی یک تعداد افراد بی پایگاه اند اما احزاب که نمایندگان مردم می باشند در رابطه به پروژه توتاب با حکومت مخالفت ندارند.

این درحالی است که محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در واکنش به پیشنهاد احزاب سیاسی مبنی بر از سرگیری پروسه ثبتنام رایدهندگان، گفت که این افراد نماینده مردم نیستند که به آنان اختیار تصمیم گیری داده شده باشد.

انتقاد از تناقض گویی رییس جمهور غنی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد