انتقاد-تند-امرالله-صالح-از-کمیسیون-حقوق-بشر

امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: کمیسیون حقوق بشر افغانستان باید از عادت همیشگی اش که تنها انتقاد است، بیرون شود.

به گزارش افغان نیوز: آقای صالح، امروز چهار شنبه(28، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که رویدادهای دانشگاه کابل و کورس کوثر جنایت علیه بشریت محسوب می‌گردد و ما باید تمام جامعه افغانستان و جهانی را در برابر جنایت‌کاران بسیج سازی".

وی افزود: کمیسیون حقوق بشر افغانستان از عادت همیشگی اش که تنها انتقاد است بیرون شود و در این قسمت آستین بالا بزنند و کاری کند.

معاون نخست ریاست جمهوری بیان داشت: "مردم متوقع هستند که کمیسیون حقوق بشر افغانستان فراتر از گزارش‌نویسی از حقوق شان نیز در جوامع جهانی و موسسات جهانی حرف بزند".

صالح همچنان مدعی است که خوشبختانه در بیست و چهار ساعت گذشته، کابل گواه کدام حادثه عمده جنایی نبوده و تا اکنون سطح کامیابی ما در امر مهار جرم 19 در صد می‌باشد.

کمیسیون حقوق بشر افغانستان تاکنون در این مورد واکنشی نداشته است.

این درحالی است که سرپرست وزارت دفاع با اشاره به ایجاد قطعات جدید زیر نام "رنجر" در چوکات قول اردوها می‌گوید که بعد از قطر به حالت دفاعی رفتیم و دشمن از آن به عنوان چال و فریب استفاده کرد؛ اگر این گفتگو آغاز نمی‌شد، شاید دست‌آوردهای زیادی می‌داشتیم.

انتقاد تند امرالله صالح از کمیسیون حقوق بشر

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد