صالح-هیچ-دور-تاریخ-بدون-ابولهب-نیست

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که تیم شش و نیم در اذهان جامعه ۷۶ درصد حمایت را آز آن خود کرده اما یک درصد رکیک گویان به کار خود ادامه داده اند و هیچ دور تاریخ بدون ابولهب نمی باشد.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز دو شنبه(26، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است: دستاورد های اعلان شده از جانب ما در مورد دزدی پول از نزد صراف نادرست نیست؛ اما موضوع محرمیت عملیاتی و جریان پروسه و تاریخچه باج گیری از صرافان باعث شده که شماری اطمینان لازم برای ظاهر شدن در صحنه رانداشته باشند.

وی افزوده است که من به تصمیم شان احترام میگذارم؛ زیرا تامین و اعاده اعتماد مردم وقت نیاز دارد. اما برایتان بازهم اطمینان میدهم که دزد گرفتار شده و در قید ما قرار دارد. اگر روزی اشتباه کنم ویا غیر عمدی خبر نادرست را به شما برسانم شجاعت آنرا دارم که روز بعد معذرت بخواهم.

صالح همچنان می‌‌گوید: رییس جمهور غنی هدایت داده که تیم شش و نیم بخاطر تطبیق موثر میثاق امنیتی مهار فساد اداری را نیز در کابل شامل اجندا و کار خود بسازند. بخاطر کار موثر درین بخش عنقریب برنامه منظم جمع آوری اطلاعات و اقدام به اساس اطلاعات در هماهنگی و دخیل سازی نهاد های ذیدخل – مرتبط  و ذیصلاح روی دست خواهیم گرفت. در بخش مهار فساد اداری نیز مانند مباحث امنیتی ازین به بعد شما را در جریان قرار خواهیم داد.

به گفته صالح: کابل در بیست و چهار ساعت گذشته تنها گواه دو حادثه جنایی بود که شامل یک قتل و یک جراحت می‌شود و نفوس شهر کابل نزدیک به شش ملیون است. در عین حال،  پولیس با افتخار کابل به اساس استراتیژی طرح شده توانستند دوعراده موتر که از کابل دزدیده شده و به قره باغ و ننگرهار انتقال داده شده بودند را بدست آورده  و به مالکان آن تسلیم نمایند. در عین زمان، کسی به اسم ایرج که چندی قبل قتل کرده وفرار بود نیز توسط پولیس با افتخار کابل از حوزه نهم گرفتار گردید.

معاون اول ریاست جمهوری تصریح نموده که مطابق به استراتیژی طرح شده و فعال سازی  تشکیلات اقماری، تیم شش و نیم ولسوالی بگرامی را امروز به بررسی گرفت.  الی یک هفته دیگر در وضعیت امنیتی بگرامی تغییرات قابل لمس و قابل سنجش هویدا خواهد گردید.

آقای صالح می‌‌گوید: از دیروز بدینسو تیم شش و نیم در اذهان جامعه ۷۶ درصد حمایت را آز آن خود کرده است. بیست درصد مردم اطلاعات و پیشنهادات خاص داده اند که زیر غور است. شماری هم اعتماد نموده و اطلاعات قابل اقدام ارایه کرده اند که از صمیم قلب از آنها سپاس می نمایم.

به باور صالح؛ اعتماد از آنجا ناشی می‌شود که به اساس اطلاعات قبلی اقدام صورت گرفته و به اطلاع دهنده گان اطمینان نیزداده شده است. اما یک درصد رکیک گویان به کار خود ادامه داده اند و هیچ دور تاریخ بدون ابولهب نمی باشد.

معاون اول ریاست جمهوری خطاب به شهروندان نوشته است که تنها دولت قوای می‌تواند ازعزت هرفرد حراست نماید. پس با دولت خود همکاری نمایید و رستگار باشید.

صالح: هیچ دور تاریخ بدون ابولهب نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد