با-ایجاد-حکومت-موقت،-جنگ-داخلی-آغاز-می-شود

غلام حسین ناصری، نماینده مردم میدان وردک در پارلمان می گوید؛ تشکیل حکومت موقت به نفع افغانستان نیست، زیرا ضمن اینکه تنش ها را افزایش می دهد، جنگی های داخلی نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز: غلام حسین ناصری، نماینده مردم میدان وردک در پارلمان کشور، امروز شنبه(26، عقرب) گفت؛ تشکل حکومت موقت به نفع افغانستان نیست، زیرا کشور را به بحران مواجه می کند و کسانی که در ترکیب حکومت نیز شعار میدهند، از آغاز بحران سو استفاده خواهند کرد.

وی افزود؛ زمانی که حکومت موقت ایجاد شود، هیچ قدرتی قادر به مدیریت این کشور نخواهد بود و هر کس به دل خود برای نابودی این کشور تلاش می کند. چنانچه که جنرال رازق نیز قربانی همین ایتلاف بزرگ برای افغانستان شد.

به باور آقای ناصری؛ تنها راه نجات افغانستان، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در زمان تعیین شده اش می باشد.

در همین حال داکتر ظهیر سعادت نماینده مردم پنجشیر در پارلمان گفت: مردم افغانستان صلح میخواهند اما در نخست باید تعریف درست از جنگ و صلح داشته باشیم و این را نیز بخاطر داشته باشیم که صلح بدون مشوره با مردم صورت گرفته نمیتواند.

وی تصریح کرد؛ صلح زمانی تحقق پیدا کرده میتواند که مدیریت واحد وجود داشته باشد اما صلح افغانستان ده ها مدیریت کننده دارد و با این وضعیت صلح امکان ندارد.

این درحالی است که انتخابات ریاست جمهوری افغانستان قرار است به تاریخ ۳۱ حمل/فروردین برگزار شود. نشست‌های احزاب و گروه‌های سیاسی اکنون برای معرفی نامزدان جریان دارد اما هنوز تاریخ ثبت نامزدان این انتخابات به گونه دقیق از سوی کمیسیون مستقل انتخابات اعلام نشده است.

با ایجاد حکومت موقت، جنگ داخلی آغاز می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد