با-مسئولین-دولتی-متخلف-برخورد-قانونی-میشود

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در دیدار با شماری از بزرگان و جوانان ولایات بامیان و پروان گفت هر مسئول دولتی که به وظیفه خویش درست عمل نکند، با وی برخورد قانونی میشود.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور روز شنبه با شماری از بزرگان و جوانان ولایت بامیان وغوربند ولایت پروان دیدار و گفتگو نمود.

نمایندگان ولایت بامیان وغوربند مشکلات امنیتی، ناتوانی شماری از مقامات محلی وعدم تطبیق قانون را از مهم‌ترین چالش های این ولایات عنوان نمودند.

اشتراک کنندگان همچنین علاوه کردند: مردم مناطق متذکره در دوره‌های مختلف از نظام سیاسی افغانستان حمایت نموده است و حالا نیز با تمام توان از برنامه‌های حکومت وحدت ملی حمایت می‌کنند.

آنان همچنین در ادامه صحبت‌های شان از رئیس اجرائیه خواستند در مورد چالش‌های مردم بامیان وغوربند اقدام نماید.

دکتورعبدالله عبدالله رئیس اجرائیه ضمن قدردانی از حمایت‌های همه جانبه مردم بامیان وغوربند در دوره‌های مختلف، تاکید ورزید که رسیدگی به مشکلات مطرح شده مسوولیت حکومت است.

رئیس اجرائیه همچنین خاطرنشان ساخت، افرادی که مناصب حکومتی را احراز می کنند در مقابل مردم مسوول اند، درصورتی وظایف محوله را به‌درستی انجام ندهند، با آنان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 

دکتورعبدالله عبدالله در ادامه صحبت‌های خویش افزود: در خصوص مشکلات امنیتی به ادارات مربوط هدایت می‌دهد که اقدامات لازم را روی دست گیرد.

با مسئولین دولتی متخلف برخورد قانونی میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد