با-وحدت-و-اتفاق-برای-بیرون-رفت-از-بحران-تلاش-کنیم

احمد ولی مسعود رییس بنیاد شهید احمدشاه مسعود میگوید که مردم افغانستان با رویکرد کنونی کشور مخالف است و باید در چارچوب وفاق ملی باید وحدت مردم را حفظ کرده و کشور را از حالت بحران نجات دهیم.

به گزارش افغان نیوز: احمد ولی مسعود، رییس بنیاد شهید احمدشاه مسعود امروز چهار شنبه(15 – سنبله) درکابل طی کنفرانس خبری مبنی بر شانزده همین سالروز شهادت احمدشاه مسعود و وفاق ملی، میگوید:«ارج گذاری از شهدای کشور مخصوصا،هفته شهید را تحت شعار"وفاق ملی" بخاطر اوضاع نا بهنجار کشور باید تمثیل نماییم».

آقای مسعود می افزاید، با وجود مشکلات و عدم ثبات سیاسی،اقتصادی،اجتماعی و نا امنی درکشور حکومت و مردم باید درچارچوب وفاق ملی وحدت و یکپارچگی شانرا حفظ نمایند.

وی علاوه کرد، باید جلوه های همفکری و همنوایی را در گوشه و کنار کشور تمثیل نماییم.

وی خاطر نشان ساخت که در طول تاریخ کشور مان با تهدیدات بزرگ از جانب کشورهای دیگر مواجه بوده است که با وفاق ملی مجاهدین و رهبران سیاسی افغانستان متحدانه عملکرده و کشور را نجات دادند و یک مقاومت ملی ایجاد کردند.

او گفت درهفته شهید، اهدای خون، صفایی شهر و گردهمایی های مختلف که وفاق ملی را همدلی کنند، از جمله برنامه های است که در جریان این هفته تطبیق خواهند شد.

قابل ذکر است که رییس بنیاد شهید احمدشاه مسعود طی بیانیه ی اعلام داشت که حکومت باید از آشوبگری ها،افراد مسلح غیر مسوول و مداخله هرنوع حلقات مختلف در پایتخت و ولسوالی های شهر جلوگیری نموده و امنیت شهروندان را در برگزاری این مراسم تامین نمایند.

این درحالی است که بنیاد احمدشاه مسعود از حکومت خواهان تامین امنیت شهروندان مخصوصا در زمان برگزاری مراسم بزرگداشت از شانزدهمین سالروز شهید احمدشاه مسعود شده و تاکید کرده است که اگر هرنوع حادثه و نا امنی در سرتاسر شهر و ولایت ها ایجاد گردد، حکومت پاسخگو خواهد بود.

 

با وحدت و اتفاق برای بیرون رفت از بحران تلاش کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد