بازسازی-مسجد-جامع-عیدگاه،-پیام-تداوم-و-تحول-دارد

رئیس جمهور غنی خطاب به کارگران بازسازی مسجد جامع عیدگاه گفت که امان الله خان استقلال کشور را از همین محل اعلان کرد و بازسازی این مسجد تاریخی به هموطنان پیام واضح تداوم و تحول را میدهد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور روز گذشته ضمن بازدید از جریان بازسازی مسجد جامع عیدگاه گفت؛ جای افتخار است که  قهرمان ملی ما غازی امیر امان الله خان استقلال کشور را از همین محل اعلان کرد و بازسازی این مسجد تاریخی به هموطنان پیام واضح تداوم و تحول را میدهد.

وی افزود: تداوم به این معنا است که ارزش های اسلامی و تاریخی ما ادامه می یابند و تحول به این معنا می باشد که آنچه ویران شده، نه تنها آباد می شود بلکه به مراتب بهتر نیز ساخته می شود.

رئیس جمهور غنی خطاب به کارگران بازسازی مسجد جامع عیدگاه، گفت که از برکت شما، یک افتخار تاریخی در حال تکمیل شدن است. وی به مسئول ادارۀ انکشاف زون پایتخت هدایت داد تا آنانی را که در بازسازی مسجد جامع عیدگاه زحمت کشیده اند، مورد تقدیر قرار دهد.

محمد اشرف غنی خاطرنشان کرد: آرزوی من این است که در تمام ولایات کشور مانند مسجد عیدگاه، یک مسجد عظیم وجود داشته باشد و به شمول مسجد جامع پل خشتی و مسجد جامع هرات، بازسازی تمام مساجد عمده و تاریخی افغانستان باعث خواهد شد که نسل های آینده ما به گذشته درخشان اسلامی خویش وصل شوند.

بازسازی مسجد جامع عیدگاه، پیام تداوم و تحول دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد