بایدن-هر-کسی-به-آمریکا-آسیب-برساند،-تاوان-می‌دهد

رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در بیستمین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر، تصریح کرد که هر کسی در پی آسیب به آمریکا باشد، تاوان خواهد داد.

به گزارش افغان نیوز؛ جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده به همین مناسبت در یک پیام ویدئویی گفت که نسلِ پس از این واقعه نشان داد «هر کسی در پی ضربه زدن به آمریکا باشد»، تاوان آن را خواهد پرداخت.

او با تاکید بر تعهد ایالات متحده برای تداوم مبارزه با تروریسم، گفت «مهم نیست چقدر زمان گذشته باشد، دولت و ملت آمریکا همواره یاد افرادی را که در جریان این حمله تروریستی کشته شدند، گرامی می‌دارد».

آقای بایدن با اشاره به این‌که این حمله تروریستی حس واقعی وحدت ملی و استقامت در مردم را تقویت کرد و اتحاد، بزرگ‌ترین نقطه قوت آمریکا است و نباید خدشه‌دار شود.

وی تصریح کرد که نسل ۱۱ سپتامبر برای خدمت و محافظت، به‌رغم هول‌وهراس ایجاد شده به پا خاست تا تروریست‌هایی را که مسئول آن حمله بودند به دام بیندازد و نشان دهد، هرکسی که در پی ضربه زدن به آمریکا باشد، در امان نخواهد بود.

این درحالی است که در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ در جریان حمله به ساختمان وزارت دفاع آمریکا، سقوط هواپیمای مسافربری در پنسیلوانیا و برج‌های دوقلو مرکز تجارت جهانی، حدود سه هزار نفر کشته و تقریبا دو برابر این تعداد نیز زخمی شدند.

بایدن: هر کسی به آمریکا آسیب برساند، تاوان می‌دهد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد