بررسی-نشست-پروسه-کابل-تو-سط-شورای-امنیت-ملی-کشور

جلسه شورای امنیت ملی در رابطه به آمادگی ها و تامین امنیت نشست پروسه کابل بحث کرده و این نشست را با اهمیت عنوان کرد.

به گزارش افغان نیوز: جلسه شورای امنیت ملی امروز یک شنبه (14جوزا) تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور در ارگ دایر گردید.

در این جلسه شورای امنیت ملی در رابطه به آمادگی ها و چگونگی تامین امنیت نشست پروسه کابل که قرار است به میزبانی دولت افغانستان با اشتراک  مقامات و نمایندگان بین المللی در کابل برگزار گردد، صحبت نمود و بر اهمیت برگزاری این نشست تاکید گردید.

در آغاز جلسه، حادثه تروریستی روز گذشتۀ حمله بر مراسم نماز جنازه مورد بررسی قرار گرفت و رویداد مذکور به شدیدترین الفاظ محکوم گردید.

جلسه تاکید نمود تا به خانواده های شهدا رسیدگی شود و در زمینه تداوی مجروحین از تمام امکانات دست داشته استفاده صورت گیرد. همچنان با آنانیکه در زمینه تامین امنیت مراسم مذکور سهل انگاری کرده اند، برخورد جدی و قانونی شود.

فرید حمیدی دادستان کل کشور گزارش خویش را در رابطه به آمادگی ها برای تحقیق رویداد تظاهرات روز جمعه ارائه کرد و خاطرنشان نمود که لوی څارنوالی از لحاظ هیات تحقیق و همچنان از لحاظ تخنیکی، آمادگی های لازم را در این خصوص دارد و رویداد مذکور را با جدیت و درنظرداشت ابعاد مختلف آن، مورد بررسی قرار خواهد داد.

بررسی نشست پروسه کابل تو سط شورای امنیت ملی کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد