برمک-بخش-های-مختلف-وزارت-داخله-تغییر-می‌کند

ویس احمد برمک، وزیر امور داخله کشور تصریح نمود که با تحقق کامل پلان استراتیژیک چهار ساله، مردم شاهد تغییرات بیشتر در بخش های مختلف این وزارت خواهند بود.

به گزارش افغان نیوز: جلسه نوبتی تیم حمایوی وزارت امورداخله با اشتراک مسئولین ادارات مختلف این وزارت و نماینده گان نهاد های بین المللی به ریاست ویس احمد برمک وزیر امور داخله تدویر یافت.

این جلسه که به هدف تطبیق اصلاحات بنیادی در بخش های مختلف وزارت امور داخله، ازسوی معینیت پالیسی و استراتیژی این وزارت دایر گردیده بود، وزیر امور داخله، روی اصلاحات که در ادارات مختلف این وزارت به وجود آمده است صحبت نمود.

وزیر امورداخله گفت که در یک سال اخیر رهبری وزارت امورداخله با تطبیق پلان استراتیژیک این وزارت توانسته است تغیرات مثبت و نتایج ملموسی را در بخش های مختلف این وزارت بوجود بیاورد.

در این نشست آقای برمک به مسئولین هدایت داد تا روی چگونگی عملی ساختن اولویت بندی نشست استانبول که پیرامون ریفورم پولیس ملی افغانستان، برگزار گردیده بود، کار نموده و اقدامات عملی را در این زمینه روی دست گیرند.

وزیر امورداخله با تاکید بر آگاهی دهی از پلان استراتیژیک چهار ساله وزارت امورداخله به تمامی قدمه های این وزارت، تصریح کرد که با تحقق کامل این پلان، مردم ما در آینده نزدیک شاهد تغییرات بیشتر در بخش های مختلف وزارت امورداخله خواهند بود.

اصلاحات ساختاری و ریفورم پولیس ملی، مبارزه با فساد، اصلاحات در نحوه کارمنابع بشری و جندر از جمله مواردی بود که تیم حمایوی در این نشست روی آن بحث نمودند.

برمک: بخش های مختلف وزارت داخله تغییر می‌کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد