برنامه-های-ارگ-برای-برکناری-ام-ناکام-است

عطا محمد نور والی برکنار شده بلخ، بیان داشته که برنامه های ارگ برای برکناری اش ناکام شده است و هیچ کس بدون تفاهم مارا از این سمت برکنار کرده نمی تواند.

به گزارش افغان نیوز: عطا محمد نور والی برکنار شده بلخ روز گذشته در جمعی از هوادانش بیان داشت که ما از حق مردم خود یک قدم به عقب نمیگزاریم.

او با کنایه به ارگ گفت( سرتان به سنگ خورده است و اگر باز پیش بروید به کوه می خورد، ما چشم های را که مارا نبیند خواهیم کشید)

وی همچنان تاکید می‌کند که جامعه جهانی بر خلاف آنچه که سران حکومت تبلیغ می‌کنند از مردم افغانستان حمایت میکند و خواسته های مردم را در نظر میگیرد.

روز گذشته مایک پنیس معاون رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفونی با رئیس جمهور غنی خواستار حل مسالمت آمیز مسئله بلخ گردید.

آقای نور نیز با اشاره به این  تماس تلفنی گفت که این مساله نشان می‌دهد که امریکا در امور داخلی افغانستان مداخله نکرده و از خواست مردم افغانستان حمایت می‌کند.

به گفته آقای نور؛ اگر امریکا در امور داخلی افغانستان به ویژه در تنش به وجود آمده میان حزب جمعیت اسلامی و ارگ ریاست جمهوری مداخله می‌کرد، امروز نتایج برعکس بود.

یک بار دیگر عطا محمد نور تصریح کرد که من مامور دولت نیستم بلکه یک طرف معادله افغانستان هستم و از یک حزب، یک ایتلاف  از مردم خویش نمایندگی می کنم.

چند روز قبل عبدالهادی مسلمیار عطا محمد نور را مامور دولت خواند و تاکید کرده بود که مجلس سنا در این مورد هیچ گونه ابراز نظر نمی کند.

برنامه های ارگ برای برکناری ام ناکام است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد