برچسپ-انتخاباتی-در-تذکره-ها-پذیرفتنی-نیست

محمد کریم خلیلی، رئیس شورای عالی صلح گفت؛ در مورد نصب استیکر در پشت تذکره ها باید تجدید نظر صورت بگیرد که این پیشنهاد از سوی رییس جمهور غنی نیز پذیرفته شده است.

به گزارش افغان نیوز: محمد کریم خلیلی، رئیس شورای عالی صلح و رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان، امروز چهار شنبه(19، ثور) در یکی از مراکز ثبت نام انتخابات، طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: در روند چسپاندن استیکر در پشت تذکره ها باید تجدید نظر صورت بگیرد، زیرا نصب آن یک مانع و چالش زا می باشد.

آقای خلیلی می گوید؛ در نشست که چند روز قبل با رئیس جمهور داشتیم، پیشنهاد ما برای رئیس جمهور تامین امنیت شهروندان و تجدید نظر در مورد نصب استیکر در پشت تذکره ها بود که رئیس جمهور غنی این پبشنهاد را پذیرفته و تا یکماه آینده روش جدیدی را روی دست خواهد گرفت.

وی همچنان با ابراز نگرانی تاکید داشت؛ متاسفانه در دشت برچی فقط یک مرکز ثبت نام وجود دارد که نظر به تجمع بیشتر مردم کافی نیست.

کریم خلیلی می گوید که در روند توزیع تذکره و ثبت نام رای دهندگان نباید  کوتاهی و کم کاری صورت بگیرد، زیرا دشمنان در تلاش هدف قرار دادن وحدت و یک پارچگی مردم اند و میخواهند که به این روند آسیب برسانند.

برچسپ انتخاباتی در تذکره ها پذیرفتنی نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد