بغض-و-کینه-با-آمریکا-عبادت-است

شماری از سران احزاب سیاسی و جهادی، گفته های اخیر دونالد ترامپ در مورد بیت‌المقدس را تقبیح کردند و بغض و کینه را با آمریکا عبادت خوانده اند.

به گزارش افغان نیوز: حبیب‌االله حسام، رئیس شورای اخوت اسلامی امروز پنجشنبه(30 – قوس) در کنفرانس خبری پیرامون" کابل و قدس آئینه تمام نمای یک فاجعه" درکابل گفت:« ترامپ یک چهره وحشی در دنیا است که طرح آن در مورد بیت‌المقدس بی نتیجه است. بنابر این بغض و کینه با آمریکا عبادت برای مسلمانان جهان است.»

آقای حسام، آمریکا را عامل نا امنی ها، بی ثباتی و پراگندگی وحدت مسلمانان درمنطقه عنوان کرده، می گوید، کسانی که اسلام سیاسی را می خواهند، خطر جدی برای آمریکا پنداشته می شود.

وی همچنان حکومت وحدت ملی را به بی کفایتی و کم کاری متهم کرده، گفته است که این حکومت برخواسته از تقلب و خلاف قانون اساسی کشوربوده و رویکرد این حکومت مشروعیت ندارد.

مولوی حسام خاطر نشان ساخت، خانواده رولا غنی درگذشته ها خلاف ارزش های اسلامی و انسانی عملکرد داشته و درکشتن 200 هزار فلسطینی دست داشته اند.

وی تاکید دارد که آمریکا به جز منافع شان دیگر هیچ دست آوردی برای حکومت و دولت افغانستان نداشته و دوستی با این کشور به منافع مسلمانان جهان، خصوصا مردم افغانستان نیست.

این درحالی است که ترامپ، رئیس جمهورآمریکا، بیت‌المقدس را پایتخت اسرائیل عنوان کرده است.

 

بغض و کینه با آمریکا عبادت است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد