تامین-امنیت-ولایات-آسیب-پذیر،جزء-اولویت-های-حکومت-است

رئیس جمهورغنی در دیدار با شماری از بزرگان ولایت فاریاب گفته است که برای تامین امنیت ولایات شمال کشور بررسی همه جانبه جریان دارد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور با شماری از بزرگان و نمایندگان ولایت فاریاب دیدار کرد. در این دیدار که در ارگ انجام شد،

در آغاز قدرت الله ذکی نماینده مردم در مجلس نمایندگان و سردار محمد رحمان اوغلی از رئیس جمهور کشور بخاطر توجه اش به زندگی مردم بخصوص مردم ولایت فاریاب تشکری کردند.

آنان ضمن ابراز حمایت از برنامه های حکومت در بخش های مختلف، گفتند که ما امروز آمده ایم تا مراتب قدردانی مردم ولایت فاریاب را از رئیس جمهور بخاطر برنامه های توسعه ای و اقتصادی اش ابراز نماییم.

سردار محمد رحمان اوغلی گفت که تلاش های شما سبب شده است که در اکثر بخش ها شاهد دست آورد ها باشیم، بخصوص در عرصه مبارزه با فساد که باعث تغییر مثبت در جایگاه افغانستان در رده بندی های کشور های آلوده به فساد شده است.

رئیس جمهور غنی گفت که وضعیت فعلی ولایت فاریاب از لحاظ امنیتی قناعت بخش نیست. وی از بزرگان ولایت فاریاب خواست تا یک بررسی واضح از اجماع داشته باشند تا حکومت بتواند کار های بنیادی را در بخش های تامین امنیت و توسعه اقتصادی انجام دهد.

اشرف غنی علاوه کرد که با توجه به سیاست های تجارتی و اقتصادی ما با کشور های آسیای میانه، وضعیت ولایات شمال کشور رو به بهبود خواهد رفت.

رئیس جمهور در اخیر این دیدار خاطرنشان کرد که در قسمت امنیت ولایات شمال کشور بررسی های همه جانبه داریم و تامین امنیت ولایات آسیب پذیر، جزء اولویت های حکومت است.

تامین امنیت ولایات آسیب پذیر،جزء اولویت های حکومت است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد