تبعیض-و-سیاست-اشتباه-در-ارتش-ملی-جایی-ندارد

رئیس جمهورغنی میگوید که در نظام ارتش و پولیس ملی تبعیض و سیاست گذاری های اشتباه جای ندارد و نیروهای نظامی، به صورت درست تجهیز میشوند.

به گزار افغان خبر: رئیس جمهورغنی امروز دو شنبه (20جدی) در دیدار با شمرای از خانواده های شهدای نیروهای نظامی کشور گفت که برای تجهیز و تمویل این نیروها توجه جدی میشود.

اقای غنی تاکید کرد که برای زخمیان نیروهای امنیتی افغانستان باید بهترین داروها استفاده شود.

رییس جمهور کشور با بیان این که فساد باعث می شود تلفات نیروهای امنیتی افزایش یابد افزود:" فساد باعث می شود که تلفات زیاد شود و هرنوع فساد که باعث افزایش تلفات می شود قابل قبول ما نیست، لازم است تمام اقدامات را در نظر بگیریم که در کاهش تلفات کمک میکند."

آقای غنی می گوید که تبعیض و سیاست های اشتباه و اختلافات در درون ارتش ملی جای ندارد و حکومت و مردم افغانستان ارتش ملی و مسلکی می خواهد.

وی دست آورد حکومت را در نشست وارسا موفقیت نیروهای امنیتی افغانستان عنوان کرده افزود:" کنفرانس وارسا را ملت ما استقبال کرد اما موفقیت در این کنفرانس را منسوبین نیروهای امنیتی با خون خود کمایی کرده است از برکت خون شهدای افغانستان بود که دنیا دوباره با افغانستان تجدید عهد کرد."

همچنان امروز رئیس جمهورغنی 14باب آپارتمان را در کابل به خانواده شهدای ارتش ملی اهدا نمود.

اما در جریان سال جاری بسیاری از ولسوالی های کشور به دلیل عدم تجهیز درست و به وقت نیروهای ارتش و پولیس ملی به دست مخالفان مسلح افتاده است.

تبعیض و سیاست اشتباه در ارتش ملی جایی ندارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد