تحمل-آزادی‌های-مدنی-برای-تروریستان-دشوار-است

ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی در واکنش به حمله تروریستی ولایت تخار اعلام کرده که برای دشمنان مردم افغانستان، تحمل آزادی‌های مدنی و دموکراتیک دشوار است؛ اما آنان با این‌گونه اعمال بزدلانه به هدف نخواهند رسید.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی آمده است که تروریستان جنایت‌کار با راه‌اندازی چنین حملاتی، در پی ترور مردم‌سالاری و انتخابات در افغانستان هستند. آنان با هدف گرفتن غیرنظامیان بی‌گناه، می‌کوشند از رقم‌زدن سرنوشت مردم به دست خودشان جلوگیری کنند. آنان با این‌گونه اعمال بزدلانه به هدف نخواهند رسید.

اعلامیه افزود؛ برای دشمنان مردم افغانستان تحمل آزادی‌های مدنی و دموکراتیک در کشور دشوار است. از همین رو، با روش‌های مختلف می‌کوشند جلو پیشرفت و ترقی افغانستان را بگیرند.

اما حراست و پاسداری از دست‌آوردهای هفده ساله مردم به ویژه انتخابات و آزادی‌های مدنی و سیاسی، اولویت اصلی ماست. مردم افغانستان مصمم هستند که با چالش‌ها و مشکلات مقابله کنند و مسیر توسعه، پیشرفت و مردم‌سالاری را ادامه بدهند.

باردیگر حملۀ زشت و قبیح تروریستان بدصفت را محکوم می‌کنیم و به شهدا بهشت‌برین، به زخمی‌ها شفای عاجل و کامل و به خانواده‌های قربانیان صبر و استقامت آرزو می‌نماییم.

تحمل آزادی‌های مدنی برای تروریستان دشوار است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد