ترامپ-از-استیضاح-نمی‌ترسم

رئیس جمهور ترامپ اعلام کرده که هیچ گونه نگرانی در پیوند به اینکه استیضاح شود، ندارد؛ زیرا کار نادرستی انجام نداده است.

به گزارش افغان نیوز: "رویترز" گزارش داده که دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا گفته است که درباره اینکه استیضاح شوم، نگران نیستم ولی تصور می کنم در صورت استیضاح، مردم شورش خواهند کرد.

ترامپ افزود: این سخت است که کسی را که بزرگترین اقتصاد را در تاریخ کشورمان ایجاد کرده و هیچ کار اشتباه و نادرستی انجام نداده است، استیضاح کنند. نه، من هرگز نگران نیستم و اگر استیضاح رخ دهد، تصور می کنم مردم شورش خواهند کرد.

این در حالی است که حکم اولیه حبس مایکل کوهن وکیل شخصی سابق ترامپ صادر شده است، دموکرات ها بارها از احتمال استیضاح ترامپ نیز صحبت کرده اند. دادستان های فدرال نیویورک اعلام کرده اند که کوهن با هماهنگی و دستور ترامپ اقدام به پرداخت های غیرقانونی به دو زن کرده است که مدعی شده اند روابط نامشروعی با رئیس جمهور امریکا داشته اند. کوهن نیز به این جرم اعتراف کرده است.

ولی ترامپ در جریان مصاحبه با رویترز مدعی شد که پرداخت های کوهن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی به هیچ وجه نقض قوانین مالی کارزار انتخاباتی نبوده است.

ترامپ روز دوشنبه نیز با انتشار توئیتی نوشت: دموکرات ها به اشتباه این پرداخت را بخشی از فعالیت های مالی کارزار انتخاباتی توصیف کرده اند در حالی که این تنها یک معامله مالی خصوصی بوده است.

ترامپ: از استیضاح نمی‌ترسم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد