تعامل-وزارت-خارجه-ا-ا-با-سفارت-افغانستان-در-هالند

وزارت خارجه‌ ا.ا از ارتباط سفارت افغانستان در هالند خبر داده و گفته است که این سفارت فعالیت‌های خود را با وزارت خارجه در کابل هماهنگ می‌کند.

به گزارش افغان نیوز؛ سفارت افغانستان در هالند نیز با نشر اطلاعیه‌ای در ایکس از ارتباط این سفارتخانه با وزارت خارجه ا.ا خبر داده و بر عرضه خدمات قونسلی برای شهروندان کشور تاکید کرده است.

در اطلاعیه‌ سفارت افغانستان در هالند آمده است که این سفارت برای رسیدگی به مشکلات شهروندان کشور و ارائه‌ خدمات قنسولی با وزارت خارجه‌ ا.ا تعامل می‌کند.

این سفارتخانه افزوده است که اسناد برای تاییدی به وزارت خارجه‌ در کابل می‌فرستد.

حافظ ضیا احمد، معاون سخنگوی وزارت خارجه ا.ا تعامل این سفارت افغانستان در هالند را گام مثبت خوانده وگفته است که هزینه و مصارف دیپلماتان این سفارتخانه از سوی وزارت خارجه ا.ا پراخت خواهد شد.

او گفته است که این سفارت به منظور حل مشکلات و ارایه خدمات قونسلی برای شهروندان کشور با وزارت امور خارجه در تعامل است و اسناد قونسلی طبق معمول از این سفارت به وزارت امور خارجه در کابل فرستاده می شود.

پیش از این سفارت‌ افغانستان در هالند در کنترول دیپلماتان حکومت پیشین قرار داشت. تا کنون چند کشور، از جمله کشورهای منطقه سفیران ا.ا را پذیرفته‌اند.

تعامل وزارت خارجه ا.ا با سفارت افغانستان در هالند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد