تعیینات-جدید-در-رهبری-وزارت-مالیه

وزارت مالیه کشور با نشر اعلامیه از تعیینات جدید در سطح رهبری این وزارت خبر داده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه آمده است که به منظور جلوگیری از تعلل و سکتگی در امور کاری، دیروز چهارشنبه(۲۲، دلو) نذیر کبیری به حیث معین پالیسی؛ عالم شاه ابراهیمی به حیث معین اداری و عبدالخالق سرابی به حیث رئیس عمومی دفتر این وزارت تقرر حاصل نمودند.

محمد خالد پاینده، سرپرست وزارت مالیه می‌گوید که در تطبیق اصلاحات در مدیریت مالی کشور، بهبود و شفافیت در روند جمع آوری عواید ملی و ارائه خدمات بهتر به مردم متعهد می‌باشد. 

وی بر ایجاد روابط حسنه با دونرها و تطبیق بهتر تعهدات دولت در قبال جامعه جهانی تاکید ورزیده و گفت که رسیدن به خودکفایی اقتصادی دیدگاه بزرگ حکومت و وزارت مالیه می باشد. 

سرپرست وزارت مالیه از تمام کارکنان این وزارت خواست که با معینان جدید التقرر و رئیس عمومی دفتر همکاری همه جانبه نموده تا بتوانند امور محوله خویش را به وجه احسن به پیش برده و جایگاه کلیدی وزارت مالیه را دوباره احیاء نماید. 

در همین حال، نذیر کبیری، معین جدید پالیسی وزارت مالیه به نمایندگی از مقامات جدیدالتعیین، گفت که تدوین دیدگاه کلان اقتصادی، حصول اطمینان از تطبیق برنامه های انکشافی دارای اولویت، جذب کمک ها و تطبیق تعهدات کنفرانس جینیوا از اولویت های کاری اش خواهد بود.

تعیینات جدید در رهبری وزارت مالیه

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد