صالح-به-طالبان-انتقام-همسنگرم-را-می‌گیرم

معاون اول ریاست جمهوری در واکنش به وقوع سه انفجار در کابل و کشته شدن آمر حوزۀ پنجم امنیتی وعده سپرد که از طالبان انتقام گرفته و خون همسنگرم به هدر نخواهد رفت.

به گزارش افغان نیوز: محمدزی کوچی، آمر حوزۀ پنجم امنیتی شهر کابل با دو تن از نگهبانانش در یکی از سه انفجار امروز چهار شنبه(22، دلو) کابل، جان باختند.

امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری در واکنش به این رویداد‌ها در صفحه رسمی فسبوک‌اش نوشته است که من از دید احساس، عاطفه، فکر و صف هر منسووب قوای مسلح کشور را برادرم می‌دانم.

وی می‌گوید: امروز یکی از ین برادران و همکارانم را طالبان تروریست شهید ساختند. محمدزی کوچی صاحب منصب سنگین، با وقار و پاک بود.

به گفته صالح؛ آقای کوچی آهسته آهسته بر وضعیت حوزه پنجم از دید اطلاعاتی مسلط شده بود و صد روز باهم کار کردیم. بنابراین، فراموش نمی‌کنم و انتقام خواهم گرفت.

معاون اول ریاست جمهوری می‌افزاید: وقتی از انتقام حرف میزنم، طالب و تروریست می‌دانند که من چه می‌گویم. از فغان درون صفوف شان خبر هستند. بنابراین، وعده می‌سپارم که خون همسنگرم به هدر نخواهد رفت.

این در حالی است که انفجار نخست در ساحۀ "قلعۀ عبدالعلی" ولسوالی پغمان؛ انفجار دوم در ساحۀ "قوای مرکز"، در مربوطات ناحیۀ دوم شهر کابل و انفجار سوم در نزدیکی "چهارراهی برکی" به وقوع پیوست که هدف آن آمر حوزه پنجم امنیتی بود.

صالح به طالبان: انتقام همسنگرم را می‌گیرم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد