تقرری‌های-جدید-در-تشکیلات-شورای-امنیت-ملی

دفتر شورای امنیت ملی کشور به تازه‌گی از تقرری‌های جدید در تشکیلات این اداره خبر داده است.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی شورای امنیت ملی با نشر اعلامیه‌ای گفته است که ولی منور، به‌عنوان معاون ارتباطات استراتیژیک و محمدحمید طهماسی به‌عنوان معاون سرقوماندانی اعلی تعیین شده‌اند.

در اعلامیه آمده است که نظر به اهمیت موضوعات صلح، محافظت از غیرنظامیان و نیز رسیدگی به خانواده‌های شهدای نیروهای امنیتی، یک معاونیت جدید در تشکیل این دفتر اضافه و شهرزاد اکبر به‌عنوان معاون صلح و محافظت از غیرنظامیان تعیین شده است.

شورای امنیت ملی گفته است که این افراد براساس پیشنهاد دفتر شورای امنیت ملی و منظوری رییس‌جمهور اشرف غنی به این سمت‌ها گماشته شده‌اند.

تقرری‌های جدید در تشکیلات شورای امنیت ملی

پیام ها

  • نورمحمد

    2021-01-11 11:01:05

    پیام من این است که این حکومت باید آبرومندانه برود بیش تر ازاین خون افغانهای مظلوم رابه زمین نریزاند چون همه چیز ازدست این حکومت رفته چیزی برای اینها باقی نمانده جز فساد و بی عدالتی دوام این حکومت تداوم فساد است تداوم رشوت است تداوم نیپو تیسم است دوام بی آبروی و بی عزتی است برای مردم افغانستان-مردم امنیت ندارند و هیچ امیدی هم از آقایان فاسد ندارند مردم تشنه امنیت هستند بگذارید کسانی که واقعا می توانند به عنوان فرزندان دلسوز این مرز بوم خدمت کنندوارد خدمت شوند تا این ملت مظلوم از این منجلاب بد بختی نجاد پیداکندبه هر اندازه که این حکومت دام کند به همان اندازه افتضاح و بد نامی شان هم بیشتر می شود-تشکر

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد