تیم-نمازخوان؛-دیو-بگریزد-از-آن-قوم-که-قرآن-خوانند-

معاون اول ریاست جمهوری با این تعبیر«دیو بگریزد از آن قوم که قران خوانند» تصریح نمود که تیم نمازخوان و با طهارت شش و نیم صبح به رییس جمهور غنی پیشنهاد داده که برای بهترین شهروند پاسپورت سیاسی و برای خانواده اش پاسپورت خدمت داده شود.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز شنبه(29، قوس) به سلسله نشست‌های "شش‌نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است؛ به تمام شهروندان کابل که با اطلاعیه‌های کتبی و مطبوعاتی ما در نظم شهری سهم گرفته اند، سپاس نامه خواهیم فرستاد.

وی می‌گوید: قرار است به تدریج طرحی را بخاطر شناسایی بهترین‌های شهر بریزیم. نظر من این است که بهترین‌های شهر باید معیار برایش تعیین گردد و از دید معنوی امتیاز بلند داشته باشند. زیرا میثاق امنیتی استوار بر همسوو شدن شهروند با منسووب دولتی است.

صالح خطاب به مردم گفته است که سهیم شوید و افتخار بهترین شهروند را از آن خود نمایید. البته بهترین شهروند حتمی نیست که یک نفر باشد. این ارزش را نظر به معیار های تعریف شده در سطح محله، گذر، ناحیه و شهر تطبیق خواهیم کرد.

آقای صالح به رییس جمهور افغانستان پیشنهاد داده که برای بهترین شهروند پاسپورت سیاسی و برای خانواده اش پاسپورت خدمت داده شود. به گفته وی؛ روی این طرح کار داریم و اگر نظر و حرفی دارید با ما شریک سازید. تا اکنون دوصد هفتاد تن منسووبین پولیس و امنیت ملی و ده‌ها تن از کارگران شاروالی به جلسه شش و نیم دعوت شده و سپاس نامه معنوی و تحفه بدست آورده اند.

صالح به توجه مردم کابل می‌رساند که من اعتقاد به نهاد فرد محور ندارم. زیرا مدیریت و رهبری مهارت هایی اند که باید انتقال یابند و ساختار فعال گردد. آن‌عده از هموطنان ما که تلاش دارند مسایل را با من خصوصی مطرح سازند، باید بدانند که من با دور زدن از سیستم هیچ کاری کرده نمیتوانم .

بنابراین، جای افتخار است که جلسات شش و نیم برای تطبیق میثاق امنیتی کابل گام به گام به یک نهاد وموسسه قوی تبدیل می‌گردد. یکی از با ارزش ترین کار هایی که انجام یافته این است که روحیه فریکسیون و انشعاب، پارت بازی، تشنج درونی، بی ثباتی کادری و اتهام در بین تیم شش و نیم به شدت تقلیل یافته است. زیرا تیم شش و نیم به یک خانواده و یک قوم منسجم تبدیل می‌گردد.

معاون اول ریاست جمهوری می‌افزاید که روحیه این جلسات مملو از احترام و عزت است. من به عربده کشی وفشار نا معقول اعتقاد ندارم. زیرا بعد مثبت و متعالی انسان را باید بیشتر صیقل بدهیم و استعداد نهفته او را بیرون سازیم. بنابراین، هر حلقه ای که خود را در جسله شش و نیم صبح بیرون و بیگانه احساس کند، باعث تضعیف کل نظم و ساختار می‌گردد.

صالح خطاب به شهروندان می‌افزاید: شما فکر می‌کنید که فورمه‌های خانه پری شده بدست آدم‌های نا اهل قرار می‌گیرد. بنابراین، اگر میخواهید ممطین شوید فورمه بدست دولت قرار می‌گیرد. فورمه‌های تان را پس از خانه پری به نهاد های دخیل در میثاق امنیتی بسپارید. اینکه شماری چرا علیه این پوشش ساحوی قرار گرفته اند تجسس و تحقیق داریم.

وی در اخیر با این تعبیر«دیو  بگریزد از آن قوم که قران خوانند» تصریح نموده که جلسه شش و نیم در پهلوی دیگر خوبی، جلسه با طهارت است. اکنون سحر خیزی عادت اکثریت اعضا شده و شاید جلسات شش و نیم از نمازخوان ترین جلسات نیز باشد. بنابراین، دیو یعنی بدی و ابلیسی از مردمی که با نیت نیک و دیانت کار می نمایند، می‌گریزد.

تیم نمازخوان؛ دیو بگریزد از آن قوم که قرآن خوانند!

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد