جامعه-جهانی-باید-نیروهای-امنیتی-را-در-مقابله-با-داعش-تجهیز-نماید

شماری از فعالان مدنی گردهم آمده و تاکید دارند تا تمامی کشورهای حامی افغانستان دربخش نظامی و تجهیزات نیروهای افغان را حمایت و کمک کنند تا بتوانند در برابر پدیده های تروریستی داعش مبارزه و از مردم بی گناه دفاع نمایند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: عمر عیار رئیس حزب افغانستان واحد امروز پنج شنبه(12 اسد) در کنفرانس خبری که به منظور حمایت از نیروهای امنیتی افغان برگزار شده بود گفت: نیروهای امنیتی در سراسر کشور با جان خود بدون هیچ امکانات و تجهیزاتی از خاک و مردم دفاع می کنند اما حکومت مرکزی هیچ کمکی در این مورد انجام نداده اند.

آقای عیار تصریح می کند که جامعه جهانی باید در  قبال تعهدات نظامی که به نیروهای امنیتی داشته عمل نمایند در غیر آن هیچ فایده برای این کشور ندارد و باید هرچه زودتر افغانستان را ترک نمایند تا نیروهای ما با توان خود به مبارزه علیه دشمن وارد میدان شوند.

رئیس حزب افغانستان واحد اظهار داشت از سوی هم مسولان حکومتی موظف اند تا مجرمان حملات اخیر تروریستی را پیدا و به پنچه قانون بسپارند.

او افزود:" استقبال از نیروهای امنیتی توسط مسولان و رهبران به دلیل دفاع از جان، مال و خاک و ناموس وطن قدردانی کرده آنان را با امکانات بیشتری اکمال نمایند."

در همین حال شاه محمود پوپل یکی دیگر از فعالان مدنی با بیان این که فساد، بیکاری، فقر و ناامنی در کشور به اوج رسیده اما رهبران حکومت درخواب غفلت اند و هیچ نگرانی در این مورد نشان نمی دهند.

آقای پوپل خاطر نشان ساخت خشونت ها و هراس افگنی ها روز به روز در کشور افزایش می یابد که اگر جلوگیری نشود این خطری برای نابودی افغانستان خواهد شد.

وی با ابراز پیشنهادی به دو رهبر حکومت وحدت ملی اضافه می کند در صورتی که نمی توانند از عهده امور کشور برآیند و ا            صلاحات بیاوند بهتر است کناره گیری نمایند تا مردم به فکر چاره ای برای حل معضلات کشور باشند.

جامعه جهانی باید نیروهای امنیتی را در مقابله با داعش تجهیز نماید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد