جریان-سیاسی-جدید؛-انتخابات-مهندسی-شده-است

یک جریان سیاسی جدید زیر نام"حرکت امید سبا" به رهبری اسدالله خالد، رییس پیشین امنیت ملی امروز در کابل اعلام موجودیت کرد و همچنین انتخابات افغانستان را مهندسی شده عنوان نمود.

به گزارش افغان نیوز: یک جریان سیاسی تازه به رهبری اسدالله خالد، رییس پیشین امنیت ملی کشور زیر نام «حرکت امید سبا» به روز پنج‌شنبه (۱۱ اسد) در کابل، اعلام موجودیت کرد.

اسدالله خالد در مراسمی که به این مناسبت برگزار شده بود، گفت؛ کشور به سوی بحران می‌رود و حکومت نه تنها برنامه‌یی برای مهار آن ندارد بل، خود به مشکلات افزوده‌است.

وی افزود؛ حکمتیار صاحب (رهبر حزب اسلامی) اخیرأ گفت که تنها دو میلیون تن به گونۀ واقعی برای رأی دادن ثبت نام کرده‌اند، اما من بالای این دو میلیون نیز شک دارم. زیرا من به این باور هستم که انتخابات مهندسی شده است و ما جلو تقلب در انتخابات را خواهیم گرفت.

آقای خالد همچنان از وضعیت امنیتی نیز ابراز نگرانی کرد و افزود که «متأسفانه اوضاع امنیتی روز به‌روز بدتر می‌شود، و حکومت هیچ برنامۀ برای بهبود امنیت، ندارد.»

وی از حکومت وحدت ملی خواست که نه تنها از تنش‌های قومی جلوگیری کند، بل در آن مداخله نیز نکند.

اسدالله خالد ۴۸ سال سن دارد و در ولایت غزنی به دنیا آمده‌است. وی شش سال پیش به حیث رییس امنیت ملی کشور، گماشته شد و مدت سه سال در این سمت، باقی ماند.

جریان سیاسی جدید؛ انتخابات مهندسی شده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد