جنرال-دوستم-از-سوی-ناتو-مدال-قهرمانی-دریافت-نمود

فرمانده نیروهای امریکایی و ناتو در افغانستان در سفرش به ولایت جوزجان، به عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان دو مدال اهدا کرد.

به گزارش افغان نیوز: اسکات میلر، فرمانده مأموریت حمایت قاطع در افغانستان همراه با اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع بعد از ظهر دیروز دوشنبه (۱۱ قوس) برای دیدار عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری افغانستان وارد شهر شبرغان مرکز ولایت جوزجان شدند.

عنایت الله بابر فرهمند، رییس دفتر آقای دوستم در صفحۀ فیسبوک اش نوشته است که فرمانده نیروهای امریکایی و ناتو در افغانستان به پاس خدمات سترجنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری در امر آزادی افغانستان از رژیم طالبان و نقش برجسته ایشان در حمایت از نیروهای مبارز امنیتی و دفاعی کشور، دو مدال را که یکی آن مربوط قهرمانان نیروهای امنیتی افغان میشود و مدال دوم نیز از آدرس ناتو را اهدا نمود.

آقای میلر بعد از ختم این نشست در یک گفت‌وگوی کوتاه با رسانه ها موضوع امنیت و صلح را مطرح کرده گفت: "هدف از سفرش آغاز عملیات ها در شمال بود که نیروهای افغان و قوای ائتلاف یکجا کار می‌کنند و تلاش جریان دارد تا در شمال امنیت برقرار شود."

او افزود: "عملیات‌های ما به زودی آغاز خواهد شد، مثلی که بعضی نقاط افغانستان در دست دشمن بود دوباره گرفته شد امیدوار هستیم که با آغاز این عملیات‌ها جاهای از دست رفته در شمال نیز دوباره به دست آید."

اسکات میلر و اسد الله خالد نقش جنرال دوستم را در خصوص تامین امنیت و صلح پایدار در افغانستان مهم دانسته و به پاس خدمات وی دو مدال قهرمانی را از آدرس ناتو و نیروهای افغان به او اهدا کردند.

در این دیدار عبدالرشید دوستم به پروسه انتخابات نیز اشاره کرده گفت که کمیسیون انتخابات موجود است و مطابق طرزالعمل، امور مربوط را پیش می‌برد.

این دیدار در حالی صورت می‌گیرد که هواداران حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان قرار بود در روز های آینده تظاهرات گسترده را در شمال راه اندازی کنند.

جنرال دوستم از سوی ناتو مدال قهرمانی دریافت نمود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد