حزب-جمعیت-به-رهبری-ربانی-علیه-طالبان-برخواست

در پی مقاومت مردمی عیله طالبان، حزب جمعیت اسلامی افغانستان به رهبری صلاح‌الدین ربانی نیز در سراسر کشور به هوادارانش هدایت داد تا در کنار نیروهای امنیتی از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.

به گزارش افغان نیوز؛ عبدالفتاح احمدزی، سخنگوی حزب جمعیت اسلامی افغانستان به رهبری صلاح‌الدین ربانی به آژانس افغان نیوز گفت که این حزب در وضعیت موجود از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به صورت قاطع حمایت می‌کند. 

او افزود که رهبری حزب جمعیت در سراسر کشور به هودارانش هدایت داده است که در کنار نیروهای امنیتی و دفاعی از تمامیت ارضی کشور دفاع نمایند. 

آقای احمدزی تصریح کرد؛ تاکید حزب جمعیت در شرایط کنونی کشور این است که دولت در هماهنگی نیروهای امنیتی برای مردم امکانات و تجهیزات لازم را فراهم کند. 

به گفته احمدزی؛ مقاومت مردمی با فراهم شدن تجهیزات و امکانات لازم از سوی دولت، به شکل بهتر در حمایت از نیروهای امنیتی به منظور دفاع از تمامیت ارضی کشور شکل می‌گیرد. 

در عین حال، سخنگوی حزب جمعیت اسلامی از رویکرد حکومت نسبت به مدیریت جنگ در نهادهای امنیتی و دفاعی کشور انتقاد کرد و گفت: اشرف غنی بنام اصلاحات دست به تصفیه نهادهای امنیتی زده و جنرالان اردوی ملی که تجربه و اراده‌ای جنگ علیه دشمن را داشتند، آنان را برکنار و یا به تقاعد پیش از وقت سوق داده است. 

حزب جمعیت اسلامی در حالی از بسیج هوادارانش علیه طالبان و در حمایت از نیروهای امنیتی کشور خبر می‌دهد که شماری از نمایندگان مجلس و برخی از رهبران سیاسی در شمال کشور به ویژه ولایت بلخ، رهبری مقاومت مردمی را به دست گرفته و علیه گروه طالبان عملا می‌جنگند.

حزب جمعیت به رهبری ربانی علیه طالبان برخواست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد