حزب-جمعیت-منتظر-واکنش-ارگ-است

رئیس شورای ولایتی بلخ گفت که صلاح‌الدین ربانی در دیدار با عطا محمد نور، والی پیشین بلخ گفته‎است که منتظر واکنش حکومت در مورد خواسته‎های مطرح شده از سوی حزب جمعیت می‎باشد.

به گزارش افغان نیوز: صلاح‌الدین ربانی، رئیس حزب جمعیت اسلامی افغانستان پس ازدیدار با عطا محمد نور خواهان تجدید نظر حکومت در مورد منظوری استعفای والی پیشین بلخ شد.

ذبیح‌الله فطرت، معاون سخنگوی حزب جمعیت اسلامی گفت که صلاح‌الدین ربانی، وزیر خارجه کشور و رهبر حزب جمعیت اسلامی افغانستان و اعضای شورای رهبری این حزب  روز یک‌شنبه ٣ جدی  پس ازملاقات با عطا محمد نور از حکومت خواست تا در مورد استعفای والی پیشین بلخ تجدید نظر نموده و خواست مطرح شده از سوی عطا محمد نور را بپذیرد.

معاون سخنگوی حزب جمعیت گفته است  که در این دیدار صلاح‌الدین ربانی و اعضای شورای رهبری جمعیت گفتند که حکومت باید شرایط پیشنهاد شده را بپذیرد و یا به توافقات انجام شده قبلی عمل نماید.

وی گفت:"از حکومت افغانستان میخواهیم که در مورد آخرین تصمیمش تجدید نظر بکند و دیگر خواستهها بعد از تجدید نظر مطرح میشوند."

افضل حدید، رئیس شورای ولایتی بلخ گفته است که  صلاح‌الدین ربانی در دیدار با والی پیشین بلخ تأکید کرد که منتظر واکنش حکومت در مورد خواستههای مطرح شده از سوی حزب جمعیت میباشد.

ربانی افزوده است : "در صورتى عدم پذیریش خواسته‌هایشان از سوی حکومت ، دست به اقدامات جدی‌تر خواهيم زد."

حزب جمعیت منتظر واکنش ارگ است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد