حقانی-با-کمیشنر-عالی-سازمان-ملل-در-امور-مهاجران-دیدار-کرد

سرپرست وزرات مهاجرین و عودت کننده‌گان در دیدار با کمیشنر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان می‌گوید که در یک سال بیش از یک میلیون تن مهاجر به افغانستان عودت نموده و ا.ا خدمات خوب برای آن‌ها ارائه کرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ در خبرنامه ایکس وزارت مهاجرین امروز(دوشنبه، 2 دلو) آمده است که خلیل‌الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان در دیدار با شوکو شیمو زاوا، رییس اکمالات و امنیت کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان گفته است که دریک سال گذشته، بیش از یک میلیون مهاجر به کشور برگشته‌اند و امارت اسلامی توانست که با عزت و با ارایه خدمات لازم، آنان را به‌جاهای اصلی‌شان برساند.

بر اساس خبر نامه، آقای حقانی خواستار ادامه کمک‌های بشردوستانه به مهاجران برگشته شده و بر هماهنگی و تفاهم در کارها تاکید کرده است.

خانم شیموزاوا، گفته است، مشکلات مهاجران افغان را با وزرات‌های داخله و خارجه پاکستان در میان گذاشته و پیش‌نهاد کرده است تا کارت‌های مهاجران تمدید و با آنان برخورد خوب صورت گیرد.

این در حالی است که پاکستان بنابر پالسی داخلی خود مهاجران افغان به گونه  اجبار اخراج می‌کند.و با واکنش کشور‌های منطقه مواجه شده است.

 

حقانی با کمیشنر عالی سازمان ملل در امور مهاجران دیدار کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد