حمله-به-مکان-های-مقدس-اوج-جهالت-تروریستان-را-آشکار-میسازد

ریاست جرائیه بیان داشته که تروریستان به هیچ دین و مذهبی وابسته نیست و حمله آنها بر مساجد و مکان های مقدس اوج جهالت و شقاوت آنها را نشان میدهد.

به گزارش افغان خبر: ریاست اجرائیه با نشر اعلامیه‌ی گفته که تروریستان برخلاف ارزش های اسلامی و انسانی، بدون در نظر داشت حرمت و قداست خانه خدا (ج) با انجام حمله انتحاری در حوزه ششم امنیتی در مسجد باقر العلوم؛ شماری از هم‌وطنان بی‌گناه ما را شهید و زخمی کرده‌اند.

در اعلامیه آمده که این اقدام فجیعانه و وحشیانه‌ی گروه‌های تروریستی در امن‌ترین و مقدس‌ترین مکان دینی به منظور هدف قراردادن مسلمانان اوج بی‌رحمی، شقاوت و جهالت آنان را نشان میدهد که در هیچ دین و قانونی توجیه و منطق ندارد.

این اعمال را گروه‌های تروریستی انجام می دهند که به هیچ دین و مذهب، قوم و تبار و ارزش و قانونی خاص وابسته نیستند.

ریاست اجرائیه علاوه کرده که گروه‌های تروریستی از هر طریق ممکن اهداف کٌشنده شان را دنبال می کنند و در این زمینه حد و مرزی را نمی شناسند.

در اعلامیه ریاست اجرائیه آمده که تروریستان برای رسیدن به اهداف خویش افراد ملکی زنان و کودکان را هدف قرار داده و به حریم امن الهی نیز توجه ندارد.

به باور ریاست اجرائیه این گروه‌ها به‌هیچ دینی باور ندارند و برای خلق وحشت و دهشت در میان افکار عمومی دست به‌هر جنایت ضد اسلامی و انسانی می زنند.

ریاست اجرائیه کشور برعلاوه تقبیح این حمله برای شهدای این حادثه خونین و غم‌انگیز فردوس برین و برای مجروحان شفای عاجل استدعا کرده است.

ریاست اجرائیه کشور همچنان از مردم می خواهد که برخلاف توقع آناني كه در صدد ایجاد نفاق و تفرقه در میان مردم افغانستان اند؛ پاسخ تروریستان را با نفرت و انزجار در مقابل تروريست‌ها و اتحاد و همدلي ميان مسلمانان بدهند.

 

حمله به مکان های مقدس اوج جهالت تروریستان را آشکار میسازد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد