من-خود-را-مسئول-حفاظت-از-جان-و-مال-مردم-خویش-می‏دانم

در یک حمله انتحاری روز گذشته در کابل ۳۲ تن کشته و ۶۰ تن زخمی شدند، اما رئیس جمهورغنی بیان داشته که من خود را مسئول حفاظت از جان و مال مردم خویش میدانم.

به گزارش افغان خبر: محمد اشرف‏ غنی رئیس ‏جمهور کشور روز دوشنبه (اول قوس) با نوید کودک خردسال فراهی و شماری از اعضای خانوادۀ وی دیدار کرد.

در این دیدار که در ارگ انجام شد و در آن محمد آصف ننگ والی فراه نیز حضور داشت، رئیس جمهور غنی، نوید را که بنابر هدایت وی جهت مداوا به کابل انتقال گردیده است، به آغوش گرفت و وی را مورد شفقت و نوازش قرارداد.

نوید پسر خردسال فراهی چندی قبل توسط نیروهای امنیتی از چنگ ربایندگان آزاد گردید.

دادالله قانع منشی شورای ولایتی فراه گفت :ما خواهان مجازات علنی عاملین اختطاف نوید میباشیم.

رئیس جمهور غنی نیز گفت: من منحیث خادم این ملت خود را مسئول حفاظت از جان و مال مردم خویش می‏دانم.

رئیس جمهور غنی گفت، به مجرد آگاهی از رویداد اختطاف نوید، به مسئولین ملکی و نظامی ولایت فراه هدایت دادم تا در زمینه رهایی سالم وی از تمام امکانات استفاده نمایند.

محمد اشرف غنی از تلاش‏های والی فراه و منسوبین نیروهای امنیتی و دفاعی کشور که در رهایی نوید تشریک مساعی نمودند، قدردانی کرده، گفت که عبدالسلام رحیمی رئیس عمومی اداره امور و داکتر تیمور علم که داکتر خاص من می‏باشد در زمینه تداوی نوید اقدام می‏کنند و بخاطر مداوای وی از تمام امکانات دست داشته استفاده خواهیم کرد.

رئیس جمهور گفت که با عاملین اختطاف نوید و سایر مجرمین برخورد قانونی صورت می‌گیرد، زیرا اجماع مردم افغانستان در زمینه محاکمه نمودن این چنین افراد وجود دارد.

رئیس جمهور کشور گفت که حکومت در زمینه تامین امنیت ولایت فراه و انکشاف اقتصادی آن ولایت بخصوص بند بخش آباد توجه خاص دارد.

در اخیر این دیدار مبلغ ۳۰۰ هزار افغانی کمک نقدی ریاست جمهوری به پدر نوید تحویل داده شد.

با اینکه رئیس جمهور گفته من مسئول حفاظت از جان و مال مردم خویش هستم، اما هنوز حکومت نتوانسته امنیت نسبی را در کشور تامین کند و روز گذشته در یک حمله انتحاری در کابل 32تن کشته و 64 تن دیگر زخمی شدند.

من خود را مسئول حفاظت از جان و مال مردم خویش می‏دانم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد