حنفی-کمک‌ها-به-گونه-شفاف-و-بدون-تبعیض-توزیع-می‌شود

معاون اول ریاست الوزرای طالبان در دیدار با معاون هماهنگی کمک‌های بشری ملل متحد، وعده سپرد که کمک‌ها به گونه شفاف و بدون تبعیض به مستحقین توزیع می‌شود.

به گزارش افغان نیوز؛ مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اول ریاست الوزرای طالبان، امروز شنبه(۱۷، دلو) با فران ایکوزا معاون هماهنگی کمک‌های بشری ملل متحد و هیات همراه اش، در ارگ دیدار نمود. 

انعام‌الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان در برگه توییترش نوشته که در این دیدار، خانم مری الن مگروتی رئیس ادارۀ جهانی غذا (WFP) در افغانستان نیز حضور داشته است.

آنان در این دیدار بعضی مشکلات شان را با معاون امارت اسلامی طالبان شریک ساخته اند. 

آقای حنفی گفت: پالیسی امارت اسلامی این است که کمک‌ها به گونه شفاف و درست به مردم رسانیده شود و بخاطر هماهنگی بیشتر، وزارت پلان یک طرزالعمل را تدوین کرده تا کمک‌ها به گونه شفاف و بدون تبعیض به مستحقین توزیع گردد.

وی اطمینان داد: حکومت افغانستان مکلف است که تمام شرایط لازم را بخاطر انجام بهتر کمک‌های بشری فراهم کند و هر‌گونه امنیت کارمندان سازمان‌های بین المللی کمک کننده را به گونه درست تامین نماید.

این درحالی است که طالبان به عنوان «امارت اسلامی» در ۲۴ اسد قدرت را به دست گرفتند و پس از آن، هزاران تن به دلیل فقر و از دست‌دادن شغل شان کشور را ترک کردند. شمار زیادی هم با گرسنگی شدید مواجه شدند.

حنفی: کمک‌ها به گونه شفاف و بدون تبعیض توزیع می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد