حکومت-برای-برگزاری-انتخابات-متعهد-است

رییس جمهور غنی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفته است که حکومت برای برگزاری انتخابات متعهد است و انتخابات شورای ملی و شوراهای ولسوالی در زمان تعیین شدۀ آن برگزار خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی در دیدار با برزگان و نمایندگان خوگیانی شام شنبه در ارگ ریاست جمهوری گفته است که وزارت دفاع ملی هدایت می‌دهد تا ولسوالی خوگیانی را از وجود دشمن پاک‌سازی کند.

رییس جمهور با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفته است که حکومت برای برگزاری انتخابات متعهد است و انتخابات شورای ملی و شوراهای ولسوالی در زمان تعیین شدۀ آن برگزار خواهد شد.

آقای غنی گفت که بر اساس قرارداد جدید، شاهراه کابل – جلال آباد به گونۀ اساسی ساخته خواهد شد. او افزود مشکل کمبود برق ولایت‌های ننگرهار، لغمان، کنر، لوگر، پکتیا و خوست با برق وارداتی ۱۰۰۰ میگاوات از آسیای میانه حل خواهد شد و در کنار آن ۲۰ میگاوات برق آفتابی نیز برای ولایت ننگرهار در نظر گرفته شده است.

آقای غنی در دیدار با مردم خوگیانی به مسئولان برنامۀ میثاق شهروندی هدایت داده تا قریه‌های مربوطه ولسوالی خوگیانی ولایت ننگرهار را نیز در این برنامه شامل سازند. به گفته رییس جمهور، در نظر است تا دو سال آینده در هر ولسوالی افغانستان، کارهای اساسی صورت گیرد که بالای زندگی مردم تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

رئیس جمهور افزود که ننگرهار با داشتن سرمایۀ بشری، شاهد تحول اساسی خواهد بود.

حکومت برای برگزاری انتخابات متعهد است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد