حکومت-وحدت-ملی-عامل-اصلی-کشتار-مردم-بی-دفاع-کشور-میباشد

نمایندگان مجلس انفجار امروز کابل را که بیش از ۸۰کشته و ۳۶۰ تن زخمی برجا گذاشته است محکوم کرده وحکومت وحدت ملی را عامل اصلی کشتار مردم ملکی می دانند و خواستار پاسخگویی رهبران حکومت هستند.

به گزارش افغان نیوز: همایون همایون معاون اول مجلس نمایندگان ضمن تقبیح انفجار امروز کابل میگوید :« دشمنان باید بدانند که با این عملکرد حیوانی شان در ماه مبارک رمضان، مردم افغانستان تسلیم خواست های شوم آنان هرگز نخواهند شد".

نذیر احمد احمدزی معاون دوم مجلس نمایندگان نیز حادثه امروز کابل را غم انگیز خوانده و گفت، این عمل خلاف اسلامیت و انسانیت بوده و تروریستان با این عملکرد، روحیه مردم افغانستان را ضعیف کرده نمی توانند.

آقای احمدزی، نهادهای امنیتی را در پیوند به وقوع این رویداد متهم نموده است و هشدار داده که اگر مسوولین امنیتی در قبال وظیفه شان حساس نباشند باید رد صلاحیت شوند.

داکتر رمضان بشر دوست میگوید:« متهم اصلی در  پیوند به این رویداد عین و غین، نمایندگان مجلس، رهبران جهادی و شهروندانی هستندکه در انتخابات ازین حکومت حمایت کردند».

از سوی هم شماری از نمایندگان حکومت وحدت ملی را عامل اصلی کشتار مردم ملکی می دانند و خواستار پاسخگویی رهبران حکومت هستند.

رمضان بشر دوست بیان کرد که عامل اصلی این حمله ع و غ ( دکتور عبدالله و دکتور اشرف غنی) می باشد و باید آنها در برابر ملت جواب گو باشند.

این در حالی است که تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است و طالبان که یکی از گروه های مخالف مسلح دولت می باشد، این حمله را رد کرده و محکوم نموده است.

حکومت وحدت ملی عامل اصلی کشتار مردم بی دفاع کشور میباشد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد