رئیس-جمهور؛-خواهان-اقدام-کشورهای-اسلامی-علیه-حامیان-تروریزم-شد

ریاست جمهوری با محکوم نمودن حمله تروریستی امروز در کابل از کشور های اسلامی خواستار فشار بیشتر به حامیان و منابع تروریستان شده است.

به گزارش افغان نیوز: ریاست جمهوری با نشر اعلامیه یی گفته که  تروریستان یکبار دیگر با انجام حمله تروریستی در یکی از محلات مزدحم شهر کابل در منطقه وزیر محمد اکبرخان، آرامش مردم روزه دار را گرفتند و دست به جنایت بزرگ زدند.

به باور ریاست جمهوری افغانستان؛ گروه های تروریستی که با شعار اسلام، دست به کشتار بی رحمانه مردم و جنایت جنگی می زنند، هیچ آگاهی از آموزه های دینی ندارند.

در اعلامیه آمده است که تروریستان همه روزه اماکن مقدس، مساجد، علمای دین، اطفال و زنان را هدف قرار می دهند و برجنایات شان ادامه می دهند.

ریاست جمهوری افزوده که ما انتظار داریم تا کشورهای جهان به خصوص کشورهای اسلامی علیه منابع، پایگاه و حامیان این گروه های تروریستی بیش از گذشته اِعمال فشار نموده و اجازه ندهند تا از تروریزم به حیث ابزار سیاسی علیه کشورها استفاده شود.

رئیس‌جمهور غنی این حمله وحشیانه را شدیداً محکوم کرد و گفت که تروریستان حتی در ماه مبارک رمضان که ماه خیر، برکت و عبادت است از قتل و کشتار مردم بی گناه ما دست برنمی دارند.

رئیس‌جمهور کشور، مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده‌های شهدا ابراز داشته، برای شهدا بهشت برین و به مجروحین این حادثه ، صحتمندی کامل آرزو کرده است.

قابل ذکر است که در حادثه امروز نزدیک به 70 فرد ملکی کشته و 320 تن دیگر زخمی شدند.

رئیس جمهور؛ خواهان اقدام کشورهای اسلامی علیه حامیان تروریزم شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد