خانواده‌های-شهدا-و-مجروحین-مرکز-آموزشی-کوثر-کمک-نقدی-می‌گیرند

رئیس جمهور غنی ضمن وعده کمک‌های نقدی به خانواده‌های شهدا و مجروحین حملۀ تروریستی اخیر در مرکز آموزشی کوثر دانش واقع غرب کابل، تاکید داشت که عاملین و شبکه های تروریستی در عقب این رویدا باید شناسایی و از بین برده شوند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور روز گذشته در جلسه‌ای که به منظور بررسی وضعیت عمومی امنیتی کابل و رسیدگی به خانوادهای قربانیان رویداد تروریستی اخیر برگزار گردیده بود، گفت که به خانواده های شهدا و مجروحین، رسیدگی صورت گیرد.

وی افزود: به مردم اطمینان می دهیم که این رویداد تروریستی به گونه همه جانبه بررسی می شود و پیشنهاد هیات موظف را بخاطر کمک نقدی مبلغ صد هزار افغانی به هر خانوادۀ شهید و مبلغ پنجاه هزار افغانی به هر زخمی را تایید کرده، گفت که این کمک ها به گونۀ عاجل صورت گیرد و به وزارت صحت عامه بخاطر مداوای مجروحین نیز هدایات لازم داد.

رئیس جمهور کشور به نهادهای مربوطه دستور داد که رویداد تروریستی در مرکز کوثر دانش را به گونه همه جانبه بررسی نمایند و عاملین و شبکه های را که در عقب این حملۀ وحشیانه قرار دارند، شناسایی و از بین ببرند و همچنان در زمینۀ تامین امنیت ساحات دشت برچی، بیشتر کار نمایند.

آقای غنی در اخیر سخنانش با اشاره بر اینکه مردم ما به تهدیدات مختلف مواجه اند و نیروهای امنیتی ما باید همیشه آماده باشند که تحرکات و اهداف شوم دشمن را خنثی نمایند، گفت که پولیس در همکاری با مردم، به تشویش های آنان باید رسیدگی کند.

این درحالی است که حوالی ساعت ۴:۳۰ روز شنبه، سوم عقرب مرکز آموزشی "کوثر دانش" در غرب کابل هدف حمله انتحاری قرار گرفت که در این حمله دست‌کم 30 نفر کشته و 70 نفر دیگر زخمی شدند.

خانواده‌های شهدا و مجروحین مرکز آموزشی کوثر کمک نقدی می‌گیرند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد