خبر‌های-خوش-برای-ملت-و-تکان-دهنده-برای-دشمن

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که خبر‌های خوش برای ملت و تکان دهنده برای دشمن در راه است.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز شنبه(6، جدی) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که "نیاز است در ارتباط به  انتباه کژ و نادرست که بعضی ها از  اعلامیه روز پنجشنبه یعنی جلسه شصت دارند، حرفی بگوییم".

وی افزوده است که جلسات شش و نیم با تمرکز بهتر، امکانات بیشتر و صلاحیت گسترده تر ادامه می یابد. اما مانند دو ماه گذشته از جزییات فیصله ها و تصامیم خویش حرفی نخواهیم گفت. زیرا تمرکز ما بر ارزیابی داخلی دستیابی به  نتایج ملموس و قابل ارایه به ملت خواهد  بود.

آقای صالح خطاب به شهروندان می‌گوید که فردا نیز جلسه شصت و دوم دایر خواهد شد و اگر میخواهید در تعیین اجندا و مباحث این جلسات نقش داشته باشید پس نظر بدهید و سیستم با تمامی کسانی که نظر ارایه می‌کنند، در تماس میشود.

صالح مدعی است که این جنگ بر ضد تمام داشته های معنوی و مادی ملت افغانستان براه انداخته شده و نیرو های امنیتی در خط  مقدم قرار دارند اما سهم گیری نرم فرد فرد میتواند در تغییر وضعیت کمک کند.

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: بخش های غیر محرم ارزیابی های خویش را بزودی با ملت شریک خواهیم ساخت و هنوز تکمیل نگردیده است. بنابراین، مطیمن باشید که خبر های خوش برای ملت و تکان دهنده برای دشمن در راه است.

این درحالی است که رحمت‌الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی در پیوند به افزایش ناامنی‌ها و ترورهای هدفمند می‌گوید که ما اکنون در برزخ شكست روانى و سياسى به سر ميبريم. اگر شكست سياسى ما قطعى شد، در وضعيت خطرناكى قرار خواهيم گرفت.

خبر‌های خوش برای ملت و تکان دهنده برای دشمن

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد