صالح-به-پدرام-آب-نادیده-موزه-از-پادرنیاورید-

معاون اول ریاست جمهوری خطاب به عبدالطیف پدرام، رهبر حزب کنگره ملی افغانستان می‌گوید: آب نادیده موزه از پادرنیاورید؛ من نمی‌دانستم که مبارزه تان با برداشتن یک متر سنگ کانکریتی ازکوچه برباد می‌شود.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز پنج‌شنبه(۱۱، جدی) به سلسله نشست‌های "" در صفحه رسمی فسبوک‌اش نوشته است که سرک‌های کلان  را در اختیار دولت قرار می‌دهیم تا سرویس های شهری فعالیت شان دوباره آغاز گردد. 

وی افزوده است که در بعضی نقاط شهر، شخصیت‌های با شهرت از حوزه سیاست، اقتصاد و یا دولت؛ جاده ها را به دلیل  تامین امنیت بسته اند. 

به گفته صالح؛ یکی از بدترین روش های تامین امنیت، بستن راه است. بنابراین، روش هوشمندانه این است که همین غرفه‌های  زرهی و موانع را که در ساحه عام گذاشته اند، داخل حویلی خویش انتقال بدهند. 

صالح می‌گوید که از مشکلات امنیتی همه میدانیم و به هیچ صورت، طرفدار ضعیف ساختن تدابیر امنیتی هیچ شخصیت وطن نیستیم. اما درین میان آقای پدرام  برعلیه ما سینه صاف کرده اند. 
معاون اول می‌گوید که موضع پدرام را شنیدم، دیدیم و خواندیم؛ اما از یک سیاست‌گر، شاعر و نویسنده توقع چنین نبود و نیست. 
معاون اول خطاب به پدرام گفت: من نمیدانستم که مبارزه ایشان با برداشتن یک متر سنگ کانکریتی ازکوچه  برباد می‌شود.  امیدوریم آب را نادیده موزه از پادرنیاورید. به هرحال، زین خلق پر شکایت گریان شدم ملول /آن های هوی و نعره مستانم آرزوست.

این درحالی است که امرالله صالح، روز گذشته اعلام نمود که قرار است براساس طرح جلسات شش‌و نیم میثاق امنیتی، تشکیل پولیس کابل دو برابر شود.

صالح به پدرام: آب نادیده موزه از پادرنیاورید!

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد