خلیلزاد-برای-اولین-بار-با-ملا-برادر-غذای-چاشت-خوردم

زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا برای صلح افغانستان می گوید که نخستین بار با ملا برادر و تیم کاری‌اش در جریان غذای چاشت (ناهار) دیدار کردم.

به گزارش افغان نیوز: زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا برای صلح افغانستان دیروز برای نخستین بار با ملا عبدالغنی برادر معاون رهبر طالبان در دوحه قطر دیدار کرد.

آقای خلیلزاد در صفحه توییترش نوشته که "نخستین بار با ملا برادر و تیم کاری‌اش در جریان غذای چاشت (ناهار) دیدار کردم و اکنون به سوی مذاکرات می‌رویم."

در همین حال، گروه طالبان در خبرنامه‌ای گفته است که ملا برادر پنجمین دور مذاکرات میان آمریکا و طالبان را آغاز کرد و این مذاکرات بعد از این توسط محمد عباس استانکزی پیش برده خواهد شد.

در این خبرنامه آمده است که ملا برادر در نشست دیروز درباره "اهمیت مذاکرات، صلاحیت تیم مذاکره کننده و نقشه راه برای آینده توضیح داده است".

همزمان با گرم‌شدن گفت‌وگوهای صلح افغانستان در قطر، گروه «داد خواهی برای صلح » در نامۀ خود از قربانی‌شدن دستاوردهای 18 ساله و توافق بر سر ایجاد حکومت شبه طالبانی در جریان گفت‌وگوهای صلح ابراز نگرانی کرده‌ است.

گروه دادخواهی برای صلح می‌گوید، رویکردهای شتاب‌آلود سیاسی و نظامی در روند گفت‌وگوهای صلح دستاورد های 18 ساله را به خطر خواهد انداخت.

خلیلزاد: برای اولین بار با ملا برادر غذای چاشت خوردم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد