خلیلزاد-جزئیات-نهایی-سند-تفاهم‌نامه-را-با-حکومت-شریک-ساخت

زلمی خلیلزاد خلیلزاد جزئیات اساسی و نهایی سند تفاهم‌نامه ایالات متحدۀ امریکا با گروه طالبان را با حکومت افغانستان شریک ساخت.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، شب گذشته و پیش از چاشت دیروز با زلمی خلیلزاد، نمایندۀ خاص وزارت امور خارجه ایالات متحدۀ امریکا برای افغانستان، در ارگ دیدار نمود.

در این دیدار که سرور دانش معاون دوم رئیس جمهور، عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه و شمار دیگری از اراکین بلند رتبۀ دولتی نیز حضور داشتند، داکتر خلیلزاد راجع به پیشرفت های اخیر هیات امریکایی در پیوند به گفتگوهای صلح با طالبان، معلومات ارائه کرد.

همچنان آقای خلیلزاد جزئیات اساسی و نهایی سند تفاهم‌نامه ایالات متحدۀ امریکا با گروه طالبان را با حکومت افغانستان شریک ساخت.

در این دیدار، رئیس جمهور غنی از داکتر زلمی خلیلزاد خواست که جزئیات سند تفاهمنامه هیات ایالات متحدۀ امریکا با نمایندگان طالبان را با اقشار سیاسی افغانستان نیز شریک سازد.

قرار است حکومت افغانستان پس از مشوره، تدقیق و مطالعهٔ همه‌جانبۀ سند متذکره و با درنظرداشت منافع ملی و خواست مردم افغانستان، نظریات خویش را با داکتر زلمی خلیلزاد شریک نماید.

خلیلزاد جزئیات نهایی سند تفاهم‌نامه را با حکومت شریک ساخت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد