دانش-ماموریت-ناتمام-تیم-غنی-را-فهرست-نمود

سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری در مراسم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۸ مواردی را که بخشی از ماموریت ناتمام تیم غنی می داند، فهرست نمود.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه دفتر مطبوعاتی معاون دوم ریاست جمهوری به نقل از سرور دانش آمده است که برای ساختن یک افغانستان آباد و باثبات هنوز هم راه طولانی و مسیر پرپیچ و خمی در پیش داریم. ما با تجربه ای که طی چند سال اخیر آموخته ایم، مصمم ومتعهدیم که در راستای تحقق عدالت اجتماعی و انکشاف متوازن تلاش کنیم. ما موارد آتی را بخشی از ماموریت ناتمام خویش می دانیم و برای تحقق آن‌ها تلاش خواهیم کرد:

1- تداوم مبارزه با فساد و مافیای اقتصادی،

2- تداوم اصلاحات در اداره و تمام روندهای ملی،

3- تقویه سر مایه گذاری و توسعه منابع داخلی و تولیدات وتجارت،

4- تلاش برای بهبود وضعیت معیشت و کاهش فقر و بی کاری،

5- مبارزه در راستای محو مداخلات بیگانگان در امور کشور ما،

6- دسترسی همگان به تعلیم و تربیه و تحصیلات عالی و بالابردن کیفیت آن،

7- مبارزه با تبعیض و عدم توازن در همه عرصه ها،

8- تلاش برای تحقق و تکمیل کارهای نیمه تمام حکومت کنونی،

9- ایجاد نظم و قانونیت و ساختن یک دولت مقتدر و جلوگیری از گسست هایی که توسط حلقات داخلی و خارجی ایجاد شده و وحدت ملی و اعتماد ملی ما را خدشه دار ساخته است.

10- مهم تر از همه ما به صلح به مثابه نیاز مبرم وحیاتی جامعه خود می نگریم واز هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. جنگ جز قربانی های بی شمار و ویرانی های بی حساب نتیجه ای ندارد. اما ارزشهای دموکراسی ودست آوردهای هجده ساله ملت خود را قربانی هیچ چیزی نخواهیم ساخت.

وی افزوده است که ما با استعانت از خداوند بزرگ و استمداد از خون شهدای سرافراز وطن و با حمایت بی دریغ مردم شریف و بیدار افغانستان، یک مرحله دیگر را در راه آبادانی و صلح در این کشور آغاز می کنیم و هیچ تلخی و هیچ مرارتی ما را نا امید نخواهد کرد.

دانش ماموریت ناتمام تیم غنی را فهرست نمود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد