دانش-من-علی‌پور-را-به-کابل-دعوت-نکرده-ام

دفتر مطبوعاتی معاونت دوم ریاست جمهوری اعلام کرده که اگر قرار بود قومندان علی‌پور با دعوت استاد دانش به کابل بیاید، ضرورت نبود به صورت مخفیانه مسافرت کند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه دفتر مطبوعاتی معاونت دوم ریاست جمهوری آمده است؛ “بعضی‌ها برای پیچیده‌ساختن اوضاع، شایعه کرده‌اند که گویا دولت استاد دانش، معاون رئیس‌جمهور را واسطه کرده تا قومندان علی‌پور را به کابل دعوت کند و سپس او را دستگیر کرده است.”

دفتر مطبوعاتی سرور دانش تأکید کرده که “این شایعه مطلقا حقیقت ندارد و اتگر قرار بود قومندان علی‌پور با دعوت استاد دانش به کابل بیاید، ضرورت نبود به صورت مخفیانه به کابل مسافرت کند”.

در اعلامیه گفته شده است، شایعات این چنینی ممکن است موقتا به نفع عده‌ای باشد که با پیچیده کردن وضعیت، در پی بهره‌برداری هستند، اما قطعا کمکی به حل‌وفصل قضیه نمی‌کند.

این درحالی است که نیروهای امریکایی و ناتو در افغانستان نیز دخالت شان را در بازداشت علی‌پور معروف به قوماندان شمشیر، رد کردند.

علی‌پور یکی از فرماندهان نیروهای خیزش مردمی در مناطق مرکزی افغانستان می باشد که روز گذشته در منطقه دشت‌برچی در غرب کابل از سوی نیروهای امنیتی دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل گردید. صدها تن از شهروندان غرب کابل در اعتراض به بازداشت علی‌پور تظاهرات کردند و خواهان رهایی فوری وی شدند.

دانش: من علی‌پور را به کابل دعوت نکرده ام

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد