داکتران-شفاخانه-سردارمحمد-داودخان-از-سوی-ریاست-جمهوری-تقدیر-میشوند

قرار است ریاست جمهوری از داکتران و سربازانی که برای نجات جان مریضان و از بین بردن تروریستان تلاش کرده اند تقدیر نماید.

به گزارش افغان نیوز:  محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور شام گذشته از بخش های مختلف شفاخانه شهید محمد داوود خان، بازدید کرد.

در جریان بازدید رئیس جمهور، دوکتور عبدالرزاق سیاووش در مورد وضعیت شفاخانه مذکور معلومات داده، گفت که تمام مجروحین و مریضان در جریان حادثه تروریستی امروز در بخش های دیگر این شفاخانه منتقل شدند و ارائه خدمات برای آنان به شکل عادی جریان دارد.

رئیس جمهور ضمن تشکری از شجاعت و قهرمانی های داکتران و سربازانی که برای نجات جان مریضان و مجروحان تلاش کردند، گفت: شما امروز قهرمانی کردید و جان هموطنان تانرا نجات دادید.

رئیس جمهور غنی خطاب به دوکتور سیاووش، گفت که گزارش مکمل بخش ها و تجهیزات آسیب دیده را هر چه عاجل ارائه نماید تا در روشنایی آن برای بازسازی شفاخانه شهید محمد داوود خان اقدامات عاجل صورت گیرد.

رئیس جمهور سپس به شفاخانه وزیر محمد اکبر خان رفت و از مجروحین حادثه تروریستی امروز که در حال حاضر در این شفاخانه تحت مداوا می باشند، عیادت کرد.

در جریان این عیادت، شماری از مجروحین، چشم دیدهای خود را از جنایات و بی رحمی های تروریستان در برابر زخمی ها، داکتران و زنان به رئیس جمهور بیان کردند.

رئیس جمهور از داکترانی که مصروف تداوی مجروحان بودند، تشکری کرد و گفت که فداکاری های امروز شما نشانۀ از تعهد تان به افغانستان و بشریت است.

محمد اشرف غنی افزود: داکتران و سربازانی که برای نجات جان مجروحین از خود فداکاری نشان دادند، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

داکتران شفاخانه سردارمحمد داودخان از سوی ریاست جمهوری تقدیر میشوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد