دوره-سکوت-مبارزات-انتخابات-ریاست-جمهوری-آغاز-شد

کمیسیون مستقل انتخابات اعلام نموده که دوره سکوت مبارزات و کارزارهای انتخاباتی ریاست جمهوری آغاز شده و هرنوع تخطی از لوایح و طرزالعمل‌های کمیسیون، پیگیرد قانونی خواهد داشت.

به گزارش افغان نیوز: کمیسیون مستقل انتخابات اعلام کرد که مبارزات انتخابات نامزدان ریاست جمهوری ساعت ۱۲:۰۰ شب چهارشنبه( ۳، میزان) پایان یافت و دوره سکوت آغاز شده است.

بر اساس تقویم کمیسیون مستقل انتخابات، هیچ کدام از نامزدان ریاست جمهوری، معاونین و همکاران آنها حق ندارند در دو روز مانده به زمان انتخابات، در کارزاهای انتخاباتی اشتراک کرده و یا مبارزات خود را ادامه دهند.

این ممانعت شامل برنامه های رسانه ای، گردهمایی ها و صفحات اجتماعی نیز بوده و متخلفین از سوی کمیسیون با برخورد جدی و قانونی روبرو می شوند.

کمیته رسانه‌های کمیسیون مستقل انتخابات از نامزدان ریاست جمهوری خواسته است که عکس‌ها و بیلبوردهای شان را از سطح شهر جمع‌آوری کنند و تا صد متری مرکز رای‌دهی نباید عکس هیچ نامزدی دیده شود.

در همین حال، رفیع صدیقی، رییس کمیتۀ رسانه‌های کمیسیون انتخابات گفته است که هیچ رسانه در دوره سکوت نباید اعلان‌های نامزدان انتخابات ریاست جمهوری را نشر کند.

این درحالی است که انتخابات ریاست جمهوری به روز شنبه (ششم میزان) برگزار خواهد شد.

دوره سکوت مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد